Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har ett sto som är född på Island, när hon kom till Sverige så tror jag att hon hadde haft ett föl som nyligen hade blivit avvand...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Pocahontas
·
E
Islandshäst Vilka poäng krävdes för att kvala till SM i år? Det var olika i olika grenar antar jag, jag kan inte hitta ngra siffror på SIFS hemsida...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Ekra
·
Islandshäst Hej och tack för alla hälsningar !! Jag har mått väldigt dåligt under en längre period och inte ens en gång klarat att rida !! Men nu...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: neywaz
·
T
Islandshäst Har sett många skriva om denna tidning och jag tycker den verkar väldigt intressant. Finns det någon hemsida, eller kan man bli...
Svar
3
· Visningar
5 344
Senast: iina
·
E
Islandshäst Jag undrar om nån vet vart man kan köpa vidoefilmer från IslandshästVM? I år eller förra året spelar ingen roll.
Svar
4
· Visningar
899
Senast: ElizaXX
·
H
Islandshäst Var i Strömsholm idag o tittade på tävlingarna! Har aldrig varit på islandshäst tävlingar förut! :) Undrar nu vad dommarna tittar på...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: iller
·
A
Islandshäst hejsan vilket lag vann lag SM 2004??
Svar
2
· Visningar
814
Senast: turbofling
·
Islandshäst .. på ekipagen på ungdoms lag SM sommgick i göteborg?
Svar
1
· Visningar
900
Senast: Juvelflickan
·
Islandshäst Undrar lite om det här med utfodring av unghästar... Har nämligen stött på alltför många på halvblods och islandsuppfödare som TRYCKER...
Svar
10
· Visningar
2 130
Senast: javill
·
Islandshäst Jag har prövat allt. Dressyrsadlar, begagnade islandssadlar, en bomlös som jag absolut avskydde!!! (Om man tog bort den jätteviktiga...
Svar
17
· Visningar
2 360
Senast: Muninn
·
B
Islandshäst Har hört att man bör sko hästen runt om när man ska börja tölt träna, stämmer det? Min är inte alls ömfotad bak och har skor fram. Han...
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: Balderum
·
B
Islandshäst Jag letar med ljus o lykta efter en billig sadel till min pålle. Plånboken räcker inte så långt just nu o den sadel jag hade passade...
2
Svar
24
· Visningar
3 127
Senast: Ultrabeat
·
Islandshäst Jag skulle vilja ha tips på hur jag ska träna galoppen på min 6åring. Hon orkar inte hålla galoppen i paddocken utan endast ute och då i...
Svar
12
· Visningar
1 149
Senast: Moniq
·
Islandshäst jag har ju en vallack,inhyrd, och så har vi köpt gård och ska ha vår hästhållning själva. Vi ar en vallack och har nu funderingar på ett...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: Lydia
·
B
Islandshäst fick höra denna lysande kommentar av en annan isis ryttare i skogen... "min häst kan inte tölta... han är för stor, stora islänningar...
Svar
13
· Visningar
1 507
Senast: Sara_S
·
S
  • Låst
Islandshäst Min häst har fått Vitablock i två månader. Han har precis ätit upp sin första 25 kg spann. Jag har gett honom Vitablock på inrådan av...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: stallet
·
A
Islandshäst Vad betyder Hvida? Är det någon som vet? :)
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Dolores_88
·
S
Islandshäst Jag ska snart boka in en lektion på islandshäst och se om jag tycker det är roligare att rida islandshäst en att rida "vanligt". Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: yew98fq
·
V
Islandshäst Är det nån som vet om det blir ryttarfest på NM och i så fall vilken dag det är (tippar lördag)? Är det bara för ryttare eller kan andra...
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: Båbbe
·
P
Islandshäst Hej det var tydligen SM i helgen. Var hittar jag samtliga resultat?
Svar
3
· Visningar
851
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?