Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Med unghästar som inte är inridna, typ 4-5åringar, hur vet man om dom är 4-gångare eller 5-gångare? Har hästen visat alla gångarter i...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: josse
·
Islandshäst Förlåt en fråga från en mycket ovan tävlare... Var hittar man klubbtävlingar som man kan vara med på??? Är det ens egen klubb som ska...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Freyr
·
A
Islandshäst Såg ni annonsen i senaste Islandshästen med de nya mineralhinkarna som skall förhindra sommareksem? Det gjorde jag, och jag blir bara så...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 717
Senast: skuggi
·
Islandshäst Alla ni islandshästmänniskor i västra götalands län var/vilka ridsportsaffärer köper ni eran islandhäst utrustning? Och alla ni andra...
Svar
3
· Visningar
2 405
Senast: Båbbe
·
B
Islandshäst Vad heter Ovalbana och passbana på engelska? Någon som kan hjälpa mig? Vad heter Tävlingsplats på engelska? Om ni vet vad det heter på...
Svar
6
· Visningar
1 587
Senast: Båbbe
·
Z
Islandshäst Hur gör man? Jag har en häst som jag älskar över allt annat. Jag känner mig trygg på henne, vi trivs ihop och vi känner varandra väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 099
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Ni som var på Landsmót, vad tyckte ni var bäst? Själv missade jag lördagkväll och söndag, då jag åkte inte till Reykjavík för att...
2
Svar
21
· Visningar
2 416
Senast: Jonaz
·
M
Islandshäst Har tillbringat 17 dagar uppe i Hvammstangi nu. Åkte upp för att träffa syrran o rida islänningar. Det va första gången som jag red...
Svar
2
· Visningar
921
J
Islandshäst Var, alltså på vilken del av kroppen, chipmärker de hästarna på Island. Jag antar att märkningen alltid sitter på samma ställe. Eller...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Hallau
·
S
Islandshäst Det jeg fryktet var begynnende eksem var bare en veldig varm pels! Barberte hesten for to dager siden, han har blitt pigg og glad, og...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: sleepy
·
A
Islandshäst Det gör jag i allafall. Ska kampera ihop med en annan bukefalist som jag hittills aldrig träffat. Längtar redan!
Svar
15
· Visningar
1 155
Senast: ang
·
T
Islandshäst Spinner vidare lite på tidigare tråd ang. boots. Vilken storlek är det vanligast att islänningar har på gummiboots? Jag har köpt ett par...
Svar
2
· Visningar
1 853
Senast: Saga
·
B
Islandshäst Jag letar foderhäst just nu och det är visserligen inte samma sak riktigt, men ganska nära. När ni skaffade häst - vad begärde ni av...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 657
·
R
Islandshäst Ska kanske börja tävla med hästen, men kan typ inget så jag har lite frågor :p 1. Vad behövs? Alltså, typ licenser och sånt. 2. Är det...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: Real_Life
·
X
Islandshäst Jag hörde utav en bekant att de bara avlar på färg på island, så att om man åker dit så kan man hitta bra hästar med "fel" färg för ett...
Svar
11
· Visningar
1 333
T
Islandshäst Kommer man att kunna tävla en islandshäst barfota från nästa år??? Jag hörde ett rykte om det. Vart finns i såna fall ett sånt beslut?
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: Dolores_88
·
F
Islandshäst Jeg trenger litt hjelp med et par av islandshestene jeg rir. Jeg er ingen islandshestekspert, men har ridd "stor brun" i maange år. (Kan...
Svar
5
· Visningar
1 434
·
Islandshäst Mitt 4-veckors hingstföl har fått klåda på kroppen. Han är rödskäck och det är på dom vita fläckarna. Började med en liten kal fläck som...
Svar
18
· Visningar
1 500
Senast: Vikingur92
·
Islandshäst Jag är inne i en period där jag är totalt ointresserad av hästar. De går på bete och jag ger dem vatten och ser till att de är hela men...
Svar
9
· Visningar
1 456
S
Islandshäst Det var jag som startet tråden; saknar ni de "store brune...", och som ni forstod är jag mycket tveksam (var det et svensk ord? :crazy:)...
Svar
6
· Visningar
1 149
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka