Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Islandshäst
Såg ni annonsen i senaste Islandshästen med de nya mineralhinkarna som skall förhindra sommareksem? Det gjorde jag, och jag blir bara så...
Islandshäst
Hur gör man? Jag har en häst som jag älskar över allt annat. Jag känner mig trygg på henne, vi trivs ihop och vi känner varandra väldigt...
Islandshäst
Spinner vidare lite på tidigare tråd ang. boots. Vilken storlek är det vanligast att islänningar har på gummiboots? Jag har köpt ett par...
Islandshäst
Jeg trenger litt hjelp med et par av islandshestene jeg rir. Jeg er ingen islandshestekspert, men har ridd "stor brun" i maange år. (Kan...
Islandshäst
Mitt 4-veckors hingstföl har fått klåda på kroppen. Han är rödskäck och det är på dom vita fläckarna. Började med en liten kal fläck som...
Kropp & Själ Jag tänker att innan man varit i en sån situation så är det svårt att veta hur man reagerar. När jag tex var i en trafikolycka med folk...