Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Islandshäst Vilka av er är intresserade av en buke träff??? Jag skulle iallafall gjärna vilja ha en. Kommer själv att vara där alla dagarna... fast...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Black_Angel
·
Islandshäst Vet ni någon bra hemsida med islandshäst hingstar, där det finns bilder? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: Freyr
·
T
Islandshäst Vet någon hur programmet för SM 15-18 juli ser ut? Vi tänkte åka ner och heja men har ingen aning om vilka klasser som går när... TACK...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Boj
·
T
Islandshäst Om ni fick bestämma innehållet i en islandshästtidning. Vad skulle den bestå av då??? Alltså vad skulle DU vilja läsa om? Ibland tänker...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Inte_Ung
·
Islandshäst Jag flyttar till Gotland i höst. (Skall gå i skola i Hemse) Och undrar vilken lokalklubb jag skall gå med i, det verkar finnas fler än...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Sammet
·
S
Islandshäst Saknar ni islandshästmänniskor nånsin de \"store brune\"? Jag undrar på om jag börjar at bli alldeles tokig... Jag har hatt hästen min...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 796
M
Islandshäst finns det någon islandshäst tränare som även jobbar mycket med NH? jag har en nyköpt islandshäst som blivit felbehandlad och litar nu...
Svar
9
· Visningar
1 953
Senast: Gussen1998
·
T
Islandshäst Är det nån fler än jag som hört ryktet att Nordiska ev inte ska gå i Strömsholm utan på Wången? Är banan på Strömsholm inte i skick för...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: skuggi
·
S
Islandshäst Alla pratar så mycket om överlinje och hur man ska stärka den, men vad är överlinjen och hur ser man den. Kan man bygga den i tölt? Och...
Svar
7
· Visningar
2 125
·
M
Islandshäst Hej alla smarta hästmänniskor därute. Just vid det här tillfället alla islandshästmänniskor. Jag har varit och tittat på...
Svar
3
· Visningar
1 569
Senast: Djurjouren
·
Islandshäst Hur ser ett reg nummer ut? på en häst som är importerad? Tycker att reykurs ser så konstigt ut.. Med bokstäver i mitten och allt...
Svar
7
· Visningar
1 583
Senast: Boj
·
H
Islandshäst Hej, antagligen så får inte detta inlägg ligga här, men jag hoppas att ngn hinner läsa innan det plockas bort. Hjälp oss hitta...
Svar
9
· Visningar
1 833
Senast: Tezza
·
Islandshäst Min granne är i hästköpartagen och har tänkt sig en islänning, mest för att luffa runt i skogen med. Jag kommer troligtvis åka med henne...
Svar
17
· Visningar
1 627
Senast: Skatan
·
Islandshäst Varför har man egentligen boots? :o Kom på det nu när jag satt och funderade över min häst varför man egentligen har boots. Ingen har...
Svar
3
· Visningar
1 172
·
Islandshäst Hej, Jag undrar om alla ni duktiga härinne skulle kunna hjälpa mig lite.Jag håller på att rida min 5 åring och det går jättebra, men...
Svar
15
· Visningar
1 651
Senast: netia
·
L
Islandshäst Skall det vara dressyr eller hoppkavaj? Vilket är vanligast? En sprud eller två sprud? Har hittat super fina tävlingsbyxor, snygg hjälm...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: alisson
·
Islandshäst Har haft problem att få min islandshäst att trava - hon har hellre töltat eller grisepassat. MEN nu har det plötsligt lossnat och hon...
Svar
10
· Visningar
1 427
Senast: josse
·
Islandshäst Att islänningar har olika lätt för gångarterna beroende på om det är uppförs eller neförsbacke det är jag väl medveten om, men varför...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: netia
·
Islandshäst Hej alla isis diggare. just nu sitter jag hær pð södra island och skriver. har just kommit in efter en ridtur bland vulkaner och blða...
2
Svar
20
· Visningar
2 182
Senast: yew98fq
·
M
Islandshäst ok, nu är det så här, jag har aldrig ridit en islänning men ska om ca 1vecka åka upp till Island där min syster jobbar och rida deras...
Svar
6
· Visningar
21 702
Senast: josse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024