Program för SM?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare thorri
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 168
T

thorri

Vet någon hur programmet för SM 15-18 juli ser ut? Vi tänkte åka ner och heja men har ingen aning om vilka klasser som går när... TACK på förhand!

Vet inte om jag är dum på nåt sätt, eller särdeles usel på att navigera, men jag hittar faktiskt inget program på den länken....

Nä du är sökert inte usel på att navigera, men programmet är antagligen inte färdigt ännu och har därför inte kommit ut. Men jag är säker på att det kommer vad det lider, och ha länken kvar så kan du kolla med jämna mellanrum.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
802
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
750
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka