Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Det är tydligen någon toppryttare inom islandsvärlden som rider i en Island Royal från Prestige, är det någon som vet vem det är???
Svar
9
· Visningar
2 020
Senast: Freyr
·
G
Islandshäst Hm... var ska jag börja? Jag känner till en islandshäst som har ett lite trist liv... Han är ganska ung men har inte haft det så...
Svar
5
· Visningar
2 711
H
Islandshäst Jag tycker att det ska finnas resultatlistor för varje dag på nätet så att man ser vilka som har gått vidare till finalerna imorgon...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: ang
·
S
Islandshäst Jag har noterat att det finns en del människor inne på detta forum som är insatta i det isländska språket och tänkte slänga in en lite...
Svar
6
· Visningar
2 020
Senast: samtson
·
S
Islandshäst Jag vill ha all tips ni kan ge om Islands-stall i Norrköpings trakten, helst inte för långt från stan! :)(Även hemsidor och dyl!) Jag...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Sentenced
·
M
Islandshäst Tänkt & tyckt i Islandshästen Har ni hunnit läsa den än, Lena Lennartssons artikel efter samtal med Katrin Wallberg? Vad tycker ni... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 152
Senast: alazzi
·
G
Islandshäst Vad heter han som lär vara den bästa islandshästryttaren i Sverige? Han som har flygande pass-rekordet?
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: littlastjarna
·
A
Islandshäst Min islandshäst är super lätt att få i trav (och tölt) men hon har bara ett tempo i traven och det är väääldigt fort, ibland vet jag...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: skuggi
·
Islandshäst Jag har blivit islandshäst\"biten\" :eek: Så ni kommer säkert få massa konstiga frågor från mig här :p Fast ni får lova att vara...
Svar
16
· Visningar
1 641
Senast: Ankan
·
J
Islandshäst ska själv tävla i både lätt fyrgång och lätt tölt. 2
Svar
29
· Visningar
2 083
Senast: Vildvittra
·
B
Islandshäst Den första och största nyheten är att Avelsvisningarna nästa helg (tors-sön) är FLYTTADE TILL SÄTRABRUNN! Gissningsvis beror detta på... 2
Svar
21
· Visningar
3 756
Senast: Båbbe
·
M
Islandshäst Trodde att en maxad islänning blev 145 cm. Men pradade med några som sett större. Typ 150 cm? Är detta verkligen sant? Har själv...
Svar
13
· Visningar
9 113
Senast: misterhultspyret
·
J
Islandshäst \"trumpetande häst ! När vi var ute ochred i skogen häromdagen så red vi förbi ett ställe där de finnns ett gäng vildsvin i en...
Svar
15
· Visningar
2 075
Senast: Sweet
·
J
Islandshäst Bara undrar lite snabbt och smidigt så, det är la samma sak som hästägarförsäkran eller? Står nämligen att man skall ha med sig det till...
Svar
2
· Visningar
1 444
Senast: Juvelflickan
·
B
Islandshäst Hej alla kunniga! Har en häst som är reg i danska islandshästför., behöver jag reg om honom eller kan jag tävla i sverige på de...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Buick50
·
L
Islandshäst Nu är det snart dags för debuten (ok, det var 3 år sen sist!), ridningen funkar bra och hästen är redo, men inte jag! Vet att man kan... 2
Svar
30
· Visningar
2 535
Senast: Freyr
·
Islandshäst NU ÄR HON MIIIIN!!! På riktigt och helt och hållet! Tindra veterinärbesiktades idag (u.a.) och så skrev vi kontrakt på henne och nu är... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 604
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag skall tävla med... hehe vet inte vad det heter. Glömmer det all tid! :smirk: Heter det halvt stångbett tro? :confused...
Svar
12
· Visningar
1 572
·
Islandshäst I helgen är det som bekant Västsvenska på Sävebanan utanför Göteborg. Någon som ska tävla eller dit över huvudtaget? 2
Svar
38
· Visningar
3 060
Senast: Fleyta
·
L
Islandshäst Några som ska på hingstvisningarna i helgen? Ska troligen dit på söndag (slutvisningen + hingstshow). Någon annan som skall dit? Kanske... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 943
Senast: Lambo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31