Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Islandshäst Jag tycker att det ska finnas resultatlistor för varje dag på nätet så att man ser vilka som har gått vidare till finalerna imorgon...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: ang
·
S
Islandshäst Jag har noterat att det finns en del människor inne på detta forum som är insatta i det isländska språket och tänkte slänga in en lite...
Svar
6
· Visningar
2 010
Senast: samtson
·
S
Islandshäst Jag vill ha all tips ni kan ge om Islands-stall i Norrköpings trakten, helst inte för långt från stan! :)(Även hemsidor och dyl!) Jag...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Sentenced
·
M
Islandshäst Tänkt & tyckt i Islandshästen Har ni hunnit läsa den än, Lena Lennartssons artikel efter samtal med Katrin Wallberg? Vad tycker ni...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 146
Senast: alazzi
·
G
Islandshäst Vad heter han som lär vara den bästa islandshästryttaren i Sverige? Han som har flygande pass-rekordet?
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: littlastjarna
·
A
Islandshäst Min islandshäst är super lätt att få i trav (och tölt) men hon har bara ett tempo i traven och det är väääldigt fort, ibland vet jag...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: skuggi
·
Islandshäst Jag har blivit islandshäst\"biten\" :eek: Så ni kommer säkert få massa konstiga frågor från mig här :p Fast ni får lova att vara...
Svar
16
· Visningar
1 636
Senast: Ankan
·
J
Islandshäst ska själv tävla i både lätt fyrgång och lätt tölt.
2
Svar
29
· Visningar
2 081
Senast: Vildvittra
·
B
Islandshäst Den första och största nyheten är att Avelsvisningarna nästa helg (tors-sön) är FLYTTADE TILL SÄTRABRUNN! Gissningsvis beror detta på...
2
Svar
21
· Visningar
3 678
Senast: Båbbe
·
M
Islandshäst Trodde att en maxad islänning blev 145 cm. Men pradade med några som sett större. Typ 150 cm? Är detta verkligen sant? Har själv...
Svar
13
· Visningar
9 077
Senast: misterhultspyret
·
J
Islandshäst \"trumpetande häst ! När vi var ute ochred i skogen häromdagen så red vi förbi ett ställe där de finnns ett gäng vildsvin i en...
Svar
15
· Visningar
2 056
Senast: Sweet
·
J
Islandshäst Bara undrar lite snabbt och smidigt så, det är la samma sak som hästägarförsäkran eller? Står nämligen att man skall ha med sig det till...
Svar
2
· Visningar
1 430
Senast: Juvelflickan
·
B
Islandshäst Hej alla kunniga! Har en häst som är reg i danska islandshästför., behöver jag reg om honom eller kan jag tävla i sverige på de...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Buick50
·
L
Islandshäst Nu är det snart dags för debuten (ok, det var 3 år sen sist!), ridningen funkar bra och hästen är redo, men inte jag! Vet att man kan...
2
Svar
30
· Visningar
2 529
Senast: Freyr
·
Islandshäst NU ÄR HON MIIIIN!!! På riktigt och helt och hållet! Tindra veterinärbesiktades idag (u.a.) och så skrev vi kontrakt på henne och nu är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 588
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag skall tävla med... hehe vet inte vad det heter. Glömmer det all tid! :smirk: Heter det halvt stångbett tro? :confused...
Svar
12
· Visningar
1 562
·
Islandshäst I helgen är det som bekant Västsvenska på Sävebanan utanför Göteborg. Någon som ska tävla eller dit över huvudtaget?
2
Svar
38
· Visningar
3 058
Senast: Fleyta
·
L
Islandshäst Några som ska på hingstvisningarna i helgen? Ska troligen dit på söndag (slutvisningen + hingstshow). Någon annan som skall dit? Kanske...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 940
Senast: Lambo
·
Islandshäst Vad är skillnaden på T1, T2 och T3? Då ni tävlar lätt tölt, T1, T2 och T3 vad brukar ni få för poäng och vad anser ni är bra poäng?
Svar
4
· Visningar
931
Senast: josse
·
Islandshäst Om att rida en Islandshäst i hoppning och dressyr och inte rida som så mycket i "deras" gångarter? Min kompis bli jätte sur på min andra...
Svar
15
· Visningar
1 409
Senast: angelaL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte