Tävlingskläder...

Har inte gjort tävlingsdebut än, men ridbyxorna har jag i allafall! :o Valde ett par ljusa, beiga horka sist, så det blir väl dem med mörkblå tröja och mörkblåa skor + svart hjälm.

Har inte gjort tävlingsdebut än, men ridbyxorna har jag i allafall! :o Valde ett par ljusa, beiga horka

VAR KÖPTE DU DEM! (Blir eld :banana: och lågor :bump:, precis sånna som jag letar efter!!)

Tack :bow: ska kolla direkt! Hoppas att de har den i "fetto" storlek! Kan ju tillägga att det där med tävlingskläder är ett tvång för min egen skull, köper jag inte något dyrt som MÅSTE användas så kommer jag aldrig ut på banan...kalla kalla fötter *stamp stamp*....

Får man ha vanliga ridskor på sig? Alltså inte jodphur?
Tacksam för svar!

/Niggi

---------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Du kan ju alltid beställa i herrstorlek, :angel: de är lite rakare i modellen så behöver man inte tänka på om man är spolformad eller inte. :D

dessa skor tävlar jag i när jag inte har stövel:

sports_paddock.jpg

Mycket bra att rida i och därtill elegant! De är, som du ser ,snörda fram och har en dragkedja baktill, så man snör dem en gång och använder sedan dragkedjan när man tar av och på sig skon!

/Malin

Ja, de är ridvänliga :)

De var riktigt snygga de skorna :eek: :p
Är det Mountain Horse? Hur mkt kostar dem?

Mkt tacksam för svar!

/Niggi

----------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Ja de är MH! De kostade ca 850 kr när jag köpte dom förra sommaren! De har hållit bra (jag använder dom hela tiden!)

/Malin

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattraser bomba mig med info

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Årets foderstater

Omröstningar