Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Hur fungerar det? Finns dom korta nok? Jeg synes de korte engelske salene har så veldig liten bæreflate... Og de fleste islandssaler er...
2
Svar
20
· Visningar
2 363
T
Islandshäst jag har en islandshäst som är 12 år och ca 140 cm i mkh, jag har precis fått hem honom, jag vet att islandshästar kan bära mycket tunga...
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: horselover
·
G
Islandshäst Hej!!!!! Jag ska på Landsmot i sommar men hittar inget hotell!!!!! Allt verkar vara bokat. Finns det någn som kan hjälpa mig att tipsa...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Gullrass
·
Islandshäst Har ni fått Islandshästen i dag? Nu börjar debatten om form bli riktigt spännande. I dag är det Unn Kroghen som skriver. Hon...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 531
Senast: lilla_mamma
·
Islandshäst Jag har hört att en stor islandshäst, kanske runt 150cm i mkh, inte kan tölta! Har funderat mycket över detta nu, jag vet är konstig...
Svar
10
· Visningar
1 374
Senast: _moa_
·
Islandshäst Ja, det jag undrar är vad betyder rollning? Vad är det som händer?
Svar
3
· Visningar
1 389
Senast: Hedda
·
V
Islandshäst en kompis till mig funderar på att skaffa en islandshäst som är 17 år fast på foder då. han är en 4-taktare.. hon red en islänning som...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: vide
·
Islandshäst Jag är lite nyfiken på er som själva tränat era pass-/femgångshästar. När började ni träna pass, dvs vad anser ni att hästen skall kunna...
Svar
5
· Visningar
1 810
Senast: Roheryn
·
J
Islandshäst Ngn som ska dit ? Tips om boende, tälta på plats är det oK, finns ngn camping eller ngt i närheten?
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Juvelflickan
·
E
Islandshäst Är det samma sak att rida in en islandshäst som att rida in en vanlig halvblodshäst? Jag menar när man ska sitta och rida på den dom...
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Hur ska man formulera för att tråden ska få ligga kvar... :crazy: Om jag vill tävla kan det passa med en häst efter Gaski 920? ;)...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Selma
·
B
Islandshäst Satt just och läste igenom resultaten från avelsvisningarna på Solbacken och kom att tänka på en sak. Viss enkel analys visar att vissa...
Svar
19
· Visningar
1 721
Senast: ang
·
Islandshäst Hej! Har en islänning som inte vill trava! Han är 5-gångare och jag har hört att dom har svårare för traven än 4-gångare. Har fått han i...
Svar
10
· Visningar
1 257
Senast: klottagirl
·
P
Islandshäst Var igår ute och red islandshäst för femte gången i mitt liv. Och av någon anledning så fastnade jag den här gången! Det kan bero på att...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Hejsan! Är det någon som möjligen har lust att lägg ut sitt eller något annans dressyrprogram här. Så jag vet på ett ungefär hur det...
Svar
3
· Visningar
1 003
·
A
Islandshäst Går väl egentligen lite hand i hand med tidigare diskussioner om hästens form, och ryttarens sits ... och jag vill egentligen bara ha...
Svar
16
· Visningar
1 810
Senast: moli
·
L
Islandshäst Var hittar man aktuella resultat från avelsbedömningar på Island? Måste man ha tillgång till worldfengur och söka på den häst man är...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Njála
·
Islandshäst Är det någon här som ridit en längre tur på island?? Hur var det, med vilket företag red ni? Ja, allt!
Svar
13
· Visningar
2 298
Senast: Poetry_princess
·
Islandshäst Det är tydligen någon toppryttare inom islandsvärlden som rider i en Island Royal från Prestige, är det någon som vet vem det är???
Svar
9
· Visningar
2 015
·
G
Islandshäst Hm... var ska jag börja? Jag känner till en islandshäst som har ett lite trist liv... Han är ganska ung men har inte haft det så...
Svar
5
· Visningar
2 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V