Resulat från visningar på Island?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Lilla_My
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 883
L

Lilla_My

Var hittar man aktuella resultat från avelsbedömningar på Island? Måste man ha tillgång till worldfengur och söka på den häst man är intresserad av eller finns det kanske någon allmän resultatsida?

Är det en ny bedömning? Kanske det finns något på eidfaxi.is :confused:

// selma

Har kollat där men där finns oftast bara de spektakulära resultaten. Är intresserad av hur det går för att antal olika ston som ska visas i sommar så det hade varit bra om det liksom fanns någon allmän resultatsida.

På hestar 847 (http://www.847.is/) finns alla resultat. De nyaste är från måndag och tisdag på Sörlastaðir.
Vad jag kunde se så fanns de flesta resultaten även på eidfaxi.is, men där var bara de som fått över 7.75.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: Roheryn
·
Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
1 202
Senast: Stinaelin
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 888
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka