Dressyrprogram

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Juvelflickan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 004
J

Juvelflickan

Hejsan!

Är det någon som möjligen har lust att lägg ut sitt eller något annans dressyrprogram här. Så jag vet på ett ungefär hur det skall se ut. Jag vet ju vad det skall innehålla, men skulle vara intressant och se hur Ni lägger upp det.

Mkt tacksam för svar!

/Niggi

---------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Tack så mkt!
Är detta ett svårt, medel eller ett lättare program?

Tacksam för svar!

/Niggi

-------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Det beror ju på hästens gångarter, men för Freyr var det här ett rätt lätt program som vi fått i medel 5,9-6,5 på (tävlat det flera gånger).

T.ex. kan serpentiner i tre bågar över banan i trav vara en svår övning för en häst och gå utmärkt för en annan.

/Malin

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 055
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 213
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 502
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka