Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Nu när pållan har börjar söka sej mer framåt nedåt, så kommer ju direkt oron att hon ska hamna bakom lod (aldrig kan man vara nöjd). Jo...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: Djurjouren
·
G
Islandshäst Hej kan ni ge mig ALLA era travövningar som ni har! Min 6-åriga älskling bara töltar (och inte snyggt). Jag skrittar på volter gör...
Svar
6
· Visningar
2 693
Senast: josse
·
Islandshäst Har nu läst så många inlägg om eldgafflar och cirklar och så att jag tänkte att idag ska vi se hur det känns som när jag rider...och dra...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: Vala
·
S
Islandshäst Min lugna islandshästvallack står inte still när jag skall sitta upp. Han svänger runt med bakdelen, backar och går fram. Jag får jobba...
2
Svar
22
· Visningar
3 148
Senast: nygammal
·
S
Islandshäst Jag är inte speciellt insatt i islandshästar, jag rider islandshäst kanske tio gånger på ett år, och förra året tänkte jag att jag...
Svar
8
· Visningar
1 555
Senast: Sonita
·
J
Islandshäst Tjo! Jag har funderat lite på det här med femgångsprogram och så. Självklart är det skillnad från ekipage till ekipage, men. Sist jag...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: yew98fq
·
S
Islandshäst Varför har man sånna? och varför finns dom på islands sidorna ?(hööks katalog) är det till bara för islandshästar ? vad är dom bra för...
Svar
7
· Visningar
1 308
Senast: _saarah
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag tänkte fråga hur mycket bootsen skall väga så man har två på varje ben/hov. Alltså hur mycket var och en boots skall väga...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Boj
·
J
Islandshäst Hej!Jag har blivit erbjuden att hjälpa till att få upp tre isisar i kondition inför försäljning, men det finns ett aber:Jag har aldrig i...
Svar
9
· Visningar
1 657
Senast: swifthangel
·
M
Islandshäst hej! har ett sto bedömt med poängen: lätt och spänstigt 4 gångssto 7,60 exteriör 7,25 ridegenskaper totalt: 7,39 vilken "klass" är hon...
Svar
7
· Visningar
1 413
·
Islandshäst Jag har funderingar på islänninghållet men funderar lite på det här att de är så små. Jag är själv lång (179cm) oxch väger en del (70kg)...
Svar
9
· Visningar
1 357
Senast: Lobelia
·
T
Islandshäst Jag håller på och tränar mitt sto och tölten har börjat komma. Än så länge inte så snabbt och min kille filmade när jag red så jag såg...
2
Svar
25
· Visningar
2 866
Senast: tinystina
·
Islandshäst Är det någon som har/har provat Top Reiters bomlösa eller Diddis bomlösa? Erfarenheter? Skillnader?
Svar
4
· Visningar
954
Senast: skuggi
·
Islandshäst Har fått ett litet hingstföl för någon vecka sedan som jag inte kan bestämma namnet på .Han är brunskäck,ganska kraftig,väldigt livlig...
Svar
17
· Visningar
7 046
Senast: skjona
·
T
Islandshäst Var det nån som var där ? Hörde att den som fick mest fick 8,0 (tror jag det var) Är det normalt eller låg de lågt med poängen ? Kände...
Svar
11
· Visningar
1 460
Senast: mandalaki
·
E
Islandshäst I Kan någon hjälpa mig med "i vilken ordning" jag bör satsa på att träna gångarterna. Sista tiden har jag satsat på att få tölten ren...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: kotte
·
M
Islandshäst hej! undrar om någon kan svara mig? undrar var går gränsen för att en hingst ska bli godkänd? om den har 7,74 poäng är den godkänd...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Vad tyckte alla?! Själv var jag funktionär, men hann se det mesta ändå. Jag tycker att det hela har fungerat mkt bra och dagen har...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Någon som har några resultat osv från Lag-SM som har varit nu i helgen? Skulle vara kul och få höra lite om hur det har gått! :)
Svar
5
· Visningar
1 138
·
Islandshäst Jaha...har betäckt enda hästen i min ägo så nu letar jag ny häst. Behöver lite råd. Provred en himla fin 4½ gångshäst igår. En valack...
Svar
14
· Visningar
1 259
Senast: Vala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka