Eldgafflar och cirklar!!!! Och saluhästar!!!

Vala

Trådstartare
Har nu läst så många inlägg om eldgafflar och cirklar och så att jag tänkte att idag ska vi se hur det känns som när jag rider...och dra på trissor...jag känner cirklar...*s*

Har aldrig funderat på det tidigare direkt utan ridit som jag gör och som mina tränare sagt jag ska göra och så har det kännts rätt.

Tydligen kan det inte vara helt fel eftersom cirklarna finns där.

Och ännu en kul sak...hästen har börjat hitta den ökade tölten.
Tråkigt bara att hon ska ha föl nästa år så vi inte kan tävla för det är ju bara en tävling kvar i år eftersom korkade jag var ute å reste gällande datum och missade tävlingen i helgen. :(

Men men...vi kommer igen efter fölning.

Så över till nästa sak...letar ju häst och har fått några videos nu som jag kikat på.

Blir så besviken, hästar i den prisklassen ska vara bättre än det jag sett på videon.

Eller så måste jag vara ute och resa totalt.

Men men...fortsätter leta...har ju tid på mig!!! :)

Jag letar efter ett sto med kapacitet, som jag kan komma långt med genom träning.
Jag behöver inte ha en färdig häst som jag bara kan sitta upp och tävla på, eftersom jag tycker det är tråkigt.
Det är mycket roligare att bygga upp något tillsammans.
Så efter att ha kikat på dom videos jag fått så har jag nästan bestämt mig för att jag ska leta efter ett yngre sto istället.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 962
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 831
Senast: ildiko
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 272
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka