Tidig start: Vilka styr kosan mot Säve för SM?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare ang
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 156
A

ang

Det gör jag i allafall. Ska kampera ihop med en annan bukefalist som jag hittills aldrig träffat. Längtar redan!

Jag åker på söndag till Göteborg, och kommer att stanna till onsdag em. Jag träffar gärna de som är där då.

Äsch då! Jag hade gärna träffat dig men är där torsdag-söndag.

SM börjar inte förrän på torsdag, men det är hingstvisningar tisdag-onsdag. Så Boj missar kalaset.. Jag ska dit och kolla men jag bor inte så långt därifrån så man kan välja godbitarna.

Jag ska definitivt dit.
Jag kan också plocka ut godbitarna eftersom jag bor ganska nära.
Sen gör det inte saken sämre att det är första helgen på semestern.
Semestern kan väl knappast börja bättre än så..... :)

Jag kommer nog att vara dära from fredagkväll tälta natten mot lördg och vara där under lördagen.

Precis som blossi och edvard bor jag oxå nära, så jag plockar lite i programet. Lyckos oss som bor nära :D

17.14 anländer mitt tåg ... Alltså högst förmodligen något senare :( Skulle också gärna velat se avelsvisningarna, men har inte hästvakt etc så länge.

Yikes! Men kanske NM senare då?!

Ska du visa något på bedömningarna, förresten, eller är du med som funktionär eller "bara" nöje?

Okidoki. Ska LUSLÄSA programmet och hoppas om inte annat på en uppdatering via pm ;)

F ö skall kära Trassla till SM oxå. HON kommer på onsdagen.

Liknande trådar

Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 051
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 717
Senast: Kilauea
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Squie
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka