Vad tycker ni om det här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låt mig se om jag har förstått: Man ska låtsas att man är naken på överkroppen förutom ett trångt cementrör medan man värper apelsiner ur ljumskarna och låter dem sakta rulla utmed benen samtidigt som man cyklar baklänges med höfterna och har två eldgafflar i skinkorna...

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ursäkta en stackars halvblodsryttare, men jag tror jag går sönder! :rofl:

Lobelia: Håller med föregående talare: Med en så fint buren hand och följsam underskänkel kan du komma långt. Graden av avslappning i skrittbilderna är föredömlig och sällan har jag skådat så välplacerade utåtpekande tår med buren häl och välbalanserad överkropp. Du är ett exempel för oss alla! ;)

Djurjouren: Jag vill gärna se dina filmer, men kommer till en "can't be found"-sida! :(

Sv: Vad tycker ni om det här?

var det inte en annons i senaste islandshästen?

ägare säljes, utvecklingsbar, balansen behöver dock tränas.
har klar tävlingspotensial med sina luftiga och smidiga rörelser.
behöver träna upp gångartena något då hon är ej är i tävlingskondition.
säljes till häst som har tid och tålamod att ta hand om denna oslipade diamant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: cassiopeja
·
Ridning För en tid sedan fick jag en förfrågan om jag kunde tänka mig att provrida en ponny för de ville se om han kunde gå under ryttare över...
Svar
7
· Visningar
1 564
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 952
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 234
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saftinkokta rödbetor?
  • Kontantfritt och diskriminering
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur