Låt mig se om jag har förstått: Man ska låtsas att man är naken på överkroppen förutom ett trångt cementrör medan man värper apelsiner ur ljumskarna och låter dem sakta rulla utmed benen samtidigt som man cyklar baklänges med höfterna och har två eldgafflar i skinkorna...
Ursäkta en stackars halvblodsryttare, men jag tror jag går sönder!
Lobelia: Håller med föregående talare: Med en så fint buren hand och följsam underskänkel kan du komma långt. Graden av avslappning i skrittbilderna är föredömlig och sällan har jag skådat så välplacerade utåtpekande tår med buren häl och välbalanserad överkropp. Du är ett exempel för oss alla!
Djurjouren: Jag vill gärna se dina filmer, men kommer till en "can't be found"-sida!
Ursäkta en stackars halvblodsryttare, men jag tror jag går sönder!
Lobelia: Håller med föregående talare: Med en så fint buren hand och följsam underskänkel kan du komma långt. Graden av avslappning i skrittbilderna är föredömlig och sällan har jag skådat så välplacerade utåtpekande tår med buren häl och välbalanserad överkropp. Du är ett exempel för oss alla!
Djurjouren: Jag vill gärna se dina filmer, men kommer till en "can't be found"-sida!