För vilken gång i ordningen blir det då?Kanske vore det dags att (återigen) avtacka honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För vilken gång i ordningen blir det då?Kanske vore det dags att (återigen) avtacka honom
Jag är en av de 10 du pratar om antar jag, eftersom jag satt i nästan alla klasser hela helgen. Det gick iallafall mig helt förbi, och det var säkert fel. Under poängen är både sekreterare och domare sysselsatta med att visa poäng och hålla reda på så att allt blir riktigt. Det är ganska pressande när det visas under klassens gång och efter att ha suttit hela dagen kan koncentrationen brista. Hade JAG sett det så hade jag inte vetat att man inte fick göra volter för att fördela sig över banan när poängen visas. Men skedde det på långsidan mot sekretariatet (åt det håll poängen visas) så var det ju konstigt att ingen såg det.Såg förresten FEM domare och TIO domarsekreterare HELT BORTSE från att en MYCKET känd ryttare VÄNDE och gjorde typ volt tillbaka TRE gånger under poängutdelningen mellan gångarterna i fyrgångs- (eller femgångs-?) finalen på Wången i år. När jag frågade en av domarna hade hon inte sett NÅGOT och bytte sedan samtalsämne pinsamt kan jag tycka...
Om det är den jag tror så fick han väl ett gult kort? Det var defenitivt avdrag i protokollet för grov ridning och fula nedtagningar. (Och det var det flera som fick, både "proffs" och mindre kända)att samma ryttare under gångarterna SLET sin häst i munnen så mycket med ena tygeln att hela huvudet rycktes åt sidan passerade också utan kommentar