Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Hej. Jag behöver hjälp med dom olika tävlingarna. Jag har bara tävlat i Firmakeppni, men dom andra "keppniarna" är det nån skillnad...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: magiska_mija
·
Islandshäst Hej! Jag har ett problem... Min pålle står ute på nätterna, men inte på lösdrift. Han har tillgång till ligghall. Han blir jätte...
Svar
12
· Visningar
1 450
Senast: Naggur
·
I
Islandshäst Jag ska tävla den 22:a och ja börjar få lite små panik. Min häst går klockrent i kort och mellantempo tölt men jag har inte hittat...
2
Svar
20
· Visningar
2 112
·
I
Islandshäst Jag tävlade nyligen en keppni tävling med flera ryttare på på banan och då blev min häst peppad av dom andra så han blev stark och det...
2
Svar
29
· Visningar
2 716
·
Islandshäst Hur mkt grovfoder ger ni era islandshästar? Vet självklart att det beror på vilken kvalitet det är på grovfodret, men ungefär? min...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: Michis
·
H
Islandshäst min blivande foderhäst som är en islänning kan inte trava, hur kan man lära henne det? har sett henne trava i hagen. en bit efter vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 329
Senast: chrysler
·
Islandshäst Hej! Vad rider ni med för sadlar?? Finns det några bra ni rekomenderar som inte tar alla ens pengar?? ;) Har någon provat bomlöst...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
13 310
Senast: ari
·
M
Islandshäst Hej! Eftersom jag inte är islandshästryttare/ägare själv har jag blivit förvånad över en del påståenden som en bekant som har...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 886
Senast: chrysler
·
Islandshäst Testar på detta forum istället, få se om tråden får ligga kvar. Jag är på jakt efter skoridbyxor, oskodda. Har än så länge bara hittat...
Svar
8
· Visningar
1 143
F
Islandshäst jag funderar på att hyra/vara fodervärd till en isis. Finns det någon som är, har varit eller bara vet lite om det. undrar bla. vad det...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: Astralis
·
I
Islandshäst Någon som har något tips på vilka sadlar som kanske kan passa en häst med jätte kort och spikrak rygg? Just nu har jag en Bennis...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 025
Senast: Linnerle
·
I
Islandshäst Hoppas att det är många som ska anmäla sig till Geysirs KM den 29 - (ev.30) sept ? Vore ju superkul om det kom mycket folk...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 563
Senast: dalla_4_ever
·
B
Islandshäst Försöker mig på en ny tråd då... Ni har ju försökt hjälpa mig lite iaf med lite tips och råd... Om det är någon som har...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 331
Senast: ÓskAnna
·
Islandshäst Har planerna på att börja tävla Drafnar i FS1 också denna säsong kanske och nästa :) Men vilka tävlingar brukar hålla även i dressyr...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 086
Senast: Ryver
·
C
Islandshäst Som rubriken säger. Vad för typ av pelhambett föredrar ni och varför? Och en liten extra fråga. Vad är egentligen skillnaden mellan...
Svar
1
· Visningar
1 799
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Smyger in på ert forum lite.. Finns det nån enda islandsadel som finns då bred som 125-130 grader? Finns inte bland "vanliga" sadlar...
2
Svar
25
· Visningar
2 588
Islandshäst Satt och kollade igenom alla domarkommentarer här om dagen. Utslutande skriver alla OK (takt, tempo osv) Det är sällan man får bra...
2
Svar
32
· Visningar
5 087
Senast: islandforever
·
P
Islandshäst Hur är det egentligen med att hästarna äter ekollon. På vilket sätt kan de bli dåliga. Är det farligt eller inte så mycket. Hört mkt om...
2
Svar
31
· Visningar
3 861
E
Islandshäst Hej! Min häst har exem och jag vet inte vad jag ska andvända för salva. Snälla hjälp mig. Han är en islandshäst!:confused:
Svar
10
· Visningar
1 311
Senast: sthu
·
Islandshäst Jag har en häst som är VÄLDIGT lång, både rygg och hals. Hon blir gärna tung i framdelen, krullar ihop sig eller alternativt kör ut...
2
Svar
21
· Visningar
6 006
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar