Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Håller på och rider in lillkillen nu, lite lugnt och försiktigt. Just nu har han ett tredelat äpplebett med parerstänger, och håller på...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 712
Senast: Draumsyn
·
Islandshäst Longerade dotterns sto i dag, och vid övergång från skritt till trav, men bara i vänster varv, så gör hon en galopproll. Vet någon...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: kryptisk
·
J
Islandshäst Har ni fått tävla lätta klasser med tex easy boots? Alltså boots istället för skor? Tror att det står att man inte får ha typ "galocher"...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 958
Senast: Michis
·
Islandshäst Vet att det har talats om detta tidigare, men är tullavgiften borta på importavgiften för hästar ifrån island?:confused:
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Hallau
·
Islandshäst Visst har reglerna ändrats något det senaste åren i Lätta klasser? Jag har för mig att tempot i tölten är ett annat. (valfritt...
2
Svar
29
· Visningar
2 980
Senast: Kiickan
·
T
Islandshäst Någon som lämnat sin häst till c-tränare. Vad kunde hästen efter 1, 2 och ev 3 månader?
Svar
3
· Visningar
1 478
Senast: Svalan
·
D
Svar
3
· Visningar
970
Senast: chrysler
·
Islandshäst Någon som vet var man kan få info ang stamtavlan typ hur deras släkte ser ut typ tävlingsresultat avelsmässigt. Syskon m.m Sen om d...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Nenneh
·
Islandshäst Jag har läst det här på en sida... "- Svenska lätta klasser försvinner och ersätts med T5, T6, T7, T8 och V5 (se FIPO klasser). -...
2
Svar
23
· Visningar
2 161
Senast: Taefill
·
S
Islandshäst Jag ska börja med islandshäst,men hur gör ni när ni ska trava de säger att man gör nåt speciellt och man lutar sig fram,stämmer detta...
Svar
11
· Visningar
1 337
Senast: cristobal
·
F
Islandshäst Hej ! jag har ett sto som är fem år gammal & blev inriden som fyråring ,men i sommras skickade jag henne på betäckning i sjuveckor...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: LinnK
·
S
Islandshäst Jag sitter just nu och funderar och planerar på hur jag ska gå tillväga för att ha en fullt ridbar häst som är klar för bedömning till...
2
Svar
31
· Visningar
3 126
Senast: Sassa
·
Islandshäst Många läckra killar var det :d Jättekul att se så många fina fyrgångare också. Soldan, Stari, Berserkur - vilka hästar :eek...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
41 858
Senast: fruma
·
S
Islandshäst Nu har jag fått min höanalys, det jag behöver nu är hjälp med hur jag ska använda detta hö för att banta min valack och muskla min...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 193
Senast: Freyja_bus
·
G
Islandshäst Jag är nyfiken på att veta hur vanligt det är och hur ni tycker att det funkar. Hur har övergången gått osv? Min Islänning har varit...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 158
Senast: Gullan86
·
E
Islandshäst Hur är Globus clic jämfört med Gloi att rida i? Någon som provat båda och kan ge lite synpunkter på bra och dåligt med respektive...
2
Svar
24
· Visningar
2 377
Senast: Karin87
·
J
Islandshäst Satt o funderade lite här eftersom en bekant till mig igår pratade lite om att överge halvbloden för att köpa en islandshäst. Jag kan...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: Teilani
·
Islandshäst Hejsan, jag och min Töfsa börjar komma långt nu i träningen. Men nu vill jag lära henne passage, fast i tölt... Det vill jag att hon...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Muninn
·
Islandshäst Vad finns det för hingstar i Sverige med Ofeigur och Saudarkroki (helst genom Orri och Stigur)-linjer? Helst med mer Saudarkroki än...
Svar
8
· Visningar
1 549
Senast: Teilani
·
Islandshäst Funderar på att lämna ridhästvärlden o skaffa isis, någon som har samma erfarentet, tips o synpunkter? Hag är på ett stall med bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 850
Senast: Freydis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar