Bettlöst- vilket?

Sv: Bettlöst- vilket?

Vilken av remmarna ska halka? Enligt dig? Eller har jag en bättre variant för jag förstår inte.

Den gillade jag, om den funkar på hästen vill säga.
Litet och nätt, och så kan man klä med teddy och ta av teddyn ibland om det behövs...

*kl*
Jag red i princip in Erro i repgrimma.

Ang. bitless bridle så har jag använt ett sådant ett antal gånger på Gyllir då han hade sina sår i mungipan som inte riktigt ville hålla ihop ordentligt, tror det var -05.
Han funkade TOPPEN på det! Man fick igenom ställningen och böjningen, halvhalterna kom igenom och han var allmänt glad (:

Min lilla tös i sitt sidepull...
blingbling1.jpg

Var har du hittat detta? Det var väldigt snyggt :love: Passade bra på din tjej med ;)
Funkar det bra?

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 326
Senast: lirco11
·
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 998
Senast: Bri
·
Utrustning Har en ponny som tydligt visar att han inte trivs med bett. Kollad i munnen av erkänt duktig hästtandläkare men inget konstigt där. Vad...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Leeelot
·
Utrustning Hej! Jag har funderat väldigt länge nu på att testa bettlöst på min foderhäst. Jag tror att hon har lite ont i munnen för när jag ska...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka