Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Låg och tänkte på en sak inatt, och det var debatten om hur mycket man ska rida sin unghäst och när man ska börja. Så jag började...
2
Svar
20
· Visningar
2 334
S
Islandshäst Lite frågor kring försäkringar (islandshäst) *vilket försäkringsbolag har du? *Vad har du för försäkring? *vilken månadskkostnad...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: fettso
·
E
Islandshäst Jag har svårt för att få min islandshäst i trav. Han tycker det är jobbigt och försöker smita undan genom att antingen tölta eller...
Svar
19
· Visningar
2 524
Senast: GD4EVER
·
G
Islandshäst Ja, då har ju snön kommit och Gauti har självklart inga broddar i sina skor :smirk: Han ska inte skos förrän om ca 5 veckor, så jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 560
Senast: Norrberge
·
R
Islandshäst vad får man ha för vikt på bootsen på tävlingar??
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: chrysler
·
Islandshäst Har hittat ett underbart sött träns från Ullared som jag ev skall be ngn köpa åt mig :love: Bild lånad från tråden Ullaredsfynd...
Svar
10
· Visningar
1 300
Senast: Draumsyn
·
A
Islandshäst Hejsan! Jag undrar vad innebär splash white gener samt vad har en bukskäck för teckning. hur kan de se ut. MVH! anjons
Svar
1
· Visningar
735
Senast: yvobos
·
Islandshäst Hej. Jag var i en hästaffär idag och letade bett, jag skall ha ett 2-delat bett till min kille. Det enda bett de hade i hans strl var...
Svar
2
· Visningar
841
·
O
Islandshäst Hejsan! undrar om någon kan berätta mer om Tyr Von Rappenhof? hittar en del om hans avkommor men inte mycket om honom. tacksam för svar!
Svar
0
· Visningar
1 342
Senast: onlyappaloosas
·
Islandshäst Hej Jag skulle vilja höra era synpunkter om prob-serien, hur bra de funkat/inte funkat för era hästar. Fungerar det bra på...
Svar
6
· Visningar
987
·
Islandshäst Eftersom jag kan mkt lite om tölt(tidigare dressyrryttare)och Islandshästar vänder jag mig till er. Idag var jag hos "min" tränare...
2
Svar
23
· Visningar
3 411
Senast: OlleAtlas
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag vill höra allt gott och ont som ni har erfarenhet av gällande Tyr-(vom Rappenhof)avkommor?! Har vart och tittat på en häst...
Svar
7
· Visningar
1 832
Senast: Thokkadis
·
D
Islandshäst Någon som har den på sin islänning?
Svar
3
· Visningar
995
Senast: sissu
·
D
Islandshäst Är det någon som har erfarenhet av denna hingst? Född 1983.. Hurdana är hans avkommor?
Svar
6
· Visningar
1 815
Senast: Doriskis
·
A
Islandshäst Hejsan! Jag har en islandsvallack -05. Har haft honom i min ägo sedan han var avskild från sin mor. Under åren som nu gått har jag känt...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Boj
·
S
Islandshäst Jag är kluven till om jag ska raka min islandshäst eller inte. Har inte gjort det förut, men tränar mycket nu och åker på kurs ungefär...
Svar
13
· Visningar
1 838
Senast: Satsumas
·
Islandshäst Var kan man köpa lättmetallstigbyglar i silver? För man kan väl inte ha svarta till en brun sadel? :crazy:
Svar
17
· Visningar
1 458
Senast: skuggi
·
Islandshäst Hej En häst i stallet kliade sig lite smått på ena sidan i manen förra våren när alla myggen kom, så de hade på salubrin för att...
2
Svar
23
· Visningar
3 842
·
Islandshäst Hur gör ni för att hålla hästarna känsliga?
2
Svar
28
· Visningar
3 148
Senast: Koltinna
·
T
Islandshäst Någon som vet hur en istävling går till? Hur många klasser? Antal på banan i uttagning/final? Hur stor bana brukar det vara? Hört...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Askí
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden