Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Ska köpa en ny kortare sadel och jag har lite frågor. - I vilka olika stl och bomvider finns sadlen i ? - Recension om sadlen ...
Svar
18
· Visningar
3 001
Senast: Mel
·
Islandshäst Är det någon som provat Royal Island; den finns bla på Agersta och på Grand Prix. Den ska vara rejält kort ca 42 cm anläggningsyta, och...
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: diny
·
Islandshäst Jag har under senaste året kommit i kontakt med flera personer som har islandshäst. Jag har också själv för första gången ridit...
Svar
11
· Visningar
1 556
Islandshäst Vilka ska betäcka med han i år? Hingsten hade fullt upp förra året med flest betäckningar i Sverige. Är han fortfarande lika populär...
2
Svar
32
· Visningar
6 462
Senast: Sammets_rosa
·
L
Islandshäst Hej! Min häst springer väldigt lätt med sina bakben i galoppen, Det brukar funka bra om jag gasar på honom så att han går snabbt i...
Svar
16
· Visningar
2 031
Senast: Landi
·
Islandshäst Har för andra gången mockat bort rätt mycket nerpinkat hö. Har lite olika platser jag fodrar på (lösdrift) bla en foderhäck o sen brukar...
Svar
15
· Visningar
1 259
Islandshäst Om man är intresserad av en 8årig valack som inte gått sådär jättemkt, måste man göra en spattröntgen då även om han går igenom vet...
2
Svar
25
· Visningar
2 687
Senast: Boj
·
D
Islandshäst Jag undrar om ni har några råd gällande att hantera sin unghäst. Alltså inte inridning utan vänja vid träns, leda, eventuellt tömköra...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: ang
·
Islandshäst Vad sjutton är firmakeppni? Har aldrig förstått det... :crazy:
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 932
Senast: isse
·
H
Islandshäst Hej, jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var ca 6-7 år. Jag älskar hästar över allt annat och rider på ridskola två gånger i...
Svar
5
· Visningar
1 105
Islandshäst Få upp hullet med olja? Har precis börjat ge kornkross tillsammans med betforen för att hjälpa hullet på traven o jag vet att det tar...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 730
Islandshäst Hej! Jag är inne på att köpa en KenTaur sadel. Vad vet ni om dom? Är dom bra:D
Svar
8
· Visningar
1 851
Senast: Norrberge
·
  • Låst
Islandshäst Nu vet jag att det finns liknande trådar.....men men. La in en tråd igår på hästvård om mina problem med Sindris regnskållor...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Boj
·
T
Islandshäst ngn som har en avkomma..? eller bara kan berätta lite allmänt om honom? funderar själv på att välja honom till mitt sto...:)
2
Svar
20
· Visningar
2 860
Senast: Bara_Jag
·
Islandshäst Förmodligen dum fråga men för att lära sig måste man fråga:o Har man Islandssadel för att få mer stöd i tölt och flygande pass? Eller...
Svar
6
· Visningar
1 430
S
Islandshäst Har äntligen fått möjlighet att köpa henne..hästen med stort H..men ägarna gör allt för o göra livet surt för mig..Ägarn gick efter...
Svar
19
· Visningar
1 706
Senast: Draumsyn
·
G
Islandshäst Gauti får 6dl havre varje dag, men tror inte det ger någon förändring alls. Det jag vill är att få honom piggare med mer energi. Havre...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 429
Senast: Gauti
·
Islandshäst Började fundera lite över vad Islandshästar har för storlek i t ex träns, grimmor, täcken, schabrak o s v Vilken storlek har ni till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 832
Senast: emjo
·
Islandshäst Är det någon som vet var man kan hitta nackstycken som INTE har spännet mellan öronen? För om man vill kunna byta pannband så är det...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: Draumsyn
·
Islandshäst Ja, som rubriken skvallrar om så undrar jago m någon har koll på när och var det kommer att vara unghästbedömningar i år? Skulle visat...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: Silkisif
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • FÅRtråden
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈