Firmakeppni

Sv: Firmakeppni

Åååh. Jag som också tänkt vara med på Firmakeppnin, men med sommardäck på bilen och snö ute samt en pappa som inte ville köra så gick det tyvärr inte. Istället red jag kurs, så helt dålig dag blev det ju inte ;)

Men gärna fler bilder!

Haha näe tyvärr :p Eller jag ska kolla om jag har någon... är på fel dator nu bara.
Det kommer kanske fler bilder ikväll :p

Sådär blev det för mig oxå i finalen för han ville bara galoppera heeela tiden, suck. Men det var kuul :D

Aha okej på så vis! Hoppas han blir bättre snart!
Ja, vi ses nog igen! :) Ska du vara med på några fler tävlingar i vinter/vår?

Jag har bilder men jag har inte laddat in dom i datan men så fort jag gör det så lägger jag ut dom här :smirk:

Nu kommer lite bilder. dom är ju inte världens bästa men min bra kamera är trasig.

d9e0836f.jpg

835cebbe.jpg

Senast ändrad av en moderator:

jag ändrade det nu om det itne funkar får jag väll skicka om

Hehe, på första bilden är det jag och aset som är närmast kameran ;)
Fina blåa tränset och fins blåa stigbyglarna :love:

Nu funkar det! :) Vad roligt! Som sagt är det ju michis och aset som är närmast kameran på första bilden :D
Är det du på andra? I så fall var det väl dig jag pratade med utanför ridhuset? Med Geisli?

På andra bilden är det min elev Madeleine med Geisli (samma häst som Mósi red). En otroligt go häst med trevliga gångarter!

/Malin

Altså kan man bara vara med utan någon licens eller någon på firmakeppni? eller är det bara att anmäla sig?

/T:)

Jepp det är bara att rida. Firmakeppnin är inte en officiell tävling, ingen SIF-tävling. Ingen licens behövs inte nått medlemskap i SIF heller. Bara en renrasig islandshäst att rida på.

/Malin

Här är bild på Kurtan med rosetten!

rosett.jpg

:D

Sen kom jag på att pappa filmade!! Ska se om det går att lägga upp. Men det får bli imorgon, har inte filmen här.

Njaaoo. Min häst kan knappt galoppera i ridhus, och om man ska rida flera stycken samtidigt blir det lite väl svårt också. För visst var det inga töltprogram med?

Sen är jag heller inte medlem i MÖRS.

tusiken va dåligt det gick för mig hehe :P Men snart kommer jag med mina egna hästar!!:D , fast det lär ta ett tag, firma e ju inte kanske den första tävlingen för min "oinridna" buse :idea: !!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
289
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
445
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka