Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åååh. Jag som också tänkt vara med på Firmakeppnin, men med sommardäck på bilen och snö ute samt en pappa som inte ville köra så gick det tyvärr inte. Istället red jag kurs, så helt dålig dag blev det ju inte
Nu funkar det! Vad roligt! Som sagt är det ju michis och aset som är närmast kameran på första bilden
Är det du på andra? I så fall var det väl dig jag pratade med utanför ridhuset? Med Geisli?
Jepp det är bara att rida. Firmakeppnin är inte en officiell tävling, ingen SIF-tävling. Ingen licens behövs inte nått medlemskap i SIF heller. Bara en renrasig islandshäst att rida på.
Njaaoo. Min häst kan knappt galoppera i ridhus, och om man ska rida flera stycken samtidigt blir det lite väl svårt också. För visst var det inga töltprogram med?
tusiken va dåligt det gick för mig hehe :P Men snart kommer jag med mina egna hästar!! , fast det lär ta ett tag, firma e ju inte kanske den första tävlingen för min "oinridna" buse !!
Kropp & Själ Tre pass förra veckan och tre pass denna veckan - det känns faktiskt skönt att vara igång! Har bara kört korta pass, max 30 min, men det...
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
Hundavel & Ras Alltså jag håller med, men det hjälper ju inte om man inte tilltalas av raserna. TS vän verkar ju inte vilja ha golden och då kvittar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.