Firmakeppni

Sv: Firmakeppni

Vad red du för häst då? :)
Firmakeppni är bra miljöträning ;) Men inte den första tävlingen jag skulle ta ut min nyinridna pålle på, nej :D

jag red en lånehäst från stallet :) han var svart med stjärn...:p nej absolut inte hehe, han skulle skenat rätt in bland dommarna och jag skulle förmodligen flyga :D

Min mamma var med på Firmakeppni och min kompis Jenny (Mósi) De var duktiga bägge två och Brúda gick såå himla fiint!
Dessutom var det lite kul för mamma att Johanna Elgholm var med och dömde, det är hennes gamla ridlärare från den tid då Johanna var instruktör på Hemfosa.:) :cool:

Gaedingakeppni och Firmakeppni är inte helt samma sak. Läs i andra trådar om skillnaden!

/Malin

Filippan skrev:
Här är bild på Kurtan med rosetten!

rosett.jpg

:D

Sen kom jag på att pappa filmade!! Ska se om det går att lägga upp. Men det får bli imorgon, har inte filmen här.

Tjusigt! Kurtan ser ju såå snygg ut!:D :cool:

Hejsan! :)
Några som ska tävla på Fors firmakeppni 17 nov.? ;)
Är du sponsrad?
Kram Anna

Jag är inte hundra, men jag skulle tro att du får rida i den. jag har alltid ridit i en jacson jacka, utan att vara sponsrad. Annars skulle vi väl vara tvungna att rida runt nakna hela bunten :p eller sy egna :idea:

Men Malin/Freyr har nog koll?

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
289
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
445
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka