Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Islandshäst Hej! Jag undrar ifall någon vet följande..... En häst som passar med sadeln Topreiter Z, skulle samma häst även kunna "passa i" en...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: B0ll
·
Islandshäst jag jobbar nu på en gård på island och vill köpa en egen sadel. men vilken? jag rider ju många olika hästar varje dag, så vilken är...
Svar
16
· Visningar
1 975
Senast: Kungaskogen
·
Islandshäst Läste en annons 4-åring riden i 6 månader.......! Alltså inte inridning påbörjad eller så utan RIDEN i 6 mån Vad tycker ni om det ...
Svar
13
· Visningar
1 586
Senast: Muninn
·
M
Islandshäst Hur är bästa sättet att få bort all blöt lera som ligger på hästen nu? Jag har låtit honom torka och borstat bort det, men det händer...
Svar
12
· Visningar
2 636
Senast: Vaniljvisp
·
Islandshäst Vad betyder det igentligen.. Har läst FIPO och det är ju i någon gren (kommer ej ihåg namn) som man ska göra synliga stegförlängningar...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Dressyr biten
·
A
Islandshäst Är det alldeles för lite? Hästen i fråga går ute dygnet runt i jättehagar med hästkompisar. Är medryttare och har ej tid att komma fler...
Svar
19
· Visningar
2 672
Senast: MiaMaria
·
Islandshäst Undrar vad ni andvänder för "extra" saker på era islandshästar? Varför/varför inte? Min åsikt är, att en islandshäst som är i...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 472
Senast: Michis
·
Islandshäst Hej! Jag skulle vilja ha lite förslag på hingstar som är svartvit skäckar, eller den färgen som Tjaldur fra Skullerup har (vad det nu...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 223
Senast: Amore
·
H
Islandshäst Jag har en isis val som är i dåligt hull . Han har nu sats igång (riden ca 2 mån) efter ett fånganfall i mitten av juni...men eftersom...
Svar
15
· Visningar
1 504
Senast: Roheryn
·
K
Islandshäst Hejsan! Min häst går på vila nu och jag funderar lite på att låta henne gå utan skor under vilan.. Brukar ni plocka av skorna under...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: ang
·
Islandshäst Har sett att det finns ett speciellt islandshäst bett. Kallas droppe tror jag. Vad är det för speciellt med detta? Varför just till...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Gauti
·
K
Islandshäst Hejsan! Jag har en islänning som är lite svårfångad i hagen och skulle bli jätte glad av lite tips för att bli av med vanan. Han har...
2
Svar
36
· Visningar
3 322
Senast: sambaengi
·
Islandshäst ;)Jag blir galen, jag får inte g-bootsen att sitta bra på Tildras vänster fram, inga andra boots har varit några problem på henne. Nån...
Svar
3
· Visningar
1 107
Islandshäst Nu kommer ju snart vintern med det ruggiga vädret, och jag vill köpa en overall. Men vilken är bra:confused: Den på hööks är det någon...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 375
Senast: Hallau
·
Islandshäst Vi har en isis tös på 10 här hemma som är ganska hög men inte någon "kraftig" islänning.. För några dagar sedan upptäckte min mamma...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag har en 10-årig valack på träning. Har precis börjat träna passen med honom men vi har lite problem. Han går i undertempo och är...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Taefill
·
Islandshäst Har en liten hingstunge född 26e Maj i år, han är alltså ganska precis 6 månader. Den 14 december är det planerad flytt för hans del...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: MiaMaria
·
T
Islandshäst När jag satt och läste lite i trådarna kom jag och tänka på en sak. :idea: ... Vet inte, men jag tycker det är intressant att höra vad...
Svar
7
· Visningar
1 577
Senast: Taefill
·
F
Islandshäst Som jag har fatt det som räknas islandshästen som viktbärnade ras. Men hur vet man hur mycket den klarar av? "Vanliga" Ponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 692
Senast: Bill
·
E
Islandshäst För ungefär 1 vecka sen var jag ute och körde med min islandshäst. Allt gick sjukt bra och hon var väldigt lugn och harmonisk som hon...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: IngaLena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka