Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Islandshäst Hejsan. Mitt sto bedömdes på Bärby den 5 maj 1998. Det är så att jag undrar om det är någon som var där då. Det är nog ganska mycket...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Norrberge
·
Islandshäst Har fått ett väldigt intressant erbjudande gällande islandshästar. Nu är det så att jag har ridit islandshästar 4 ggr och i grunden är...
Svar
15
· Visningar
2 483
Senast: Luleå
·
K
Islandshäst Hur länge tycker du att min unghäst skall vila nu höst? Om den ens skall vila? Tacksam för svar:)
2 3
Svar
43
· Visningar
3 428
Senast: ainasoja
·
D
Islandshäst Alltid roligt att höra vad folk har för mål med sin avel. Även er som inte börjat än utan vad ni skulle vilja ha. Tex. vilken typ av...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: Michis
·
Islandshäst Nu är det bara en knapp vecka kvar på året. Sen är det 2008 och plötsligt inte alls länge kvar innan tävlingarna drar igång! Men jag...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Miiraa_91
·
G
Islandshäst vad är markarbete?? hur gör man?? tacksam om svar och övningar :bow::D
Svar
11
· Visningar
2 394
Senast: Teij
·
L
Islandshäst Vår 5-gångare börjar nu verkligen hitta traven på riktigt! Man har alltid kunnat trava henne men det har varit på rakt spår på knöligt...
Svar
5
· Visningar
1 522
Senast: diny
·
G
Islandshäst Hoppas att någon kan svara på min fråga här. :-) Ska betäcka ett fyrgångssto och håller på att leta hingst. Nybörjare som man är (på...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: copy83
·
M
Islandshäst Hej, Jag och min sambo ska titta på en av Fönix från Lyraninges avkommor på måndag. Vi har hittat lite information om honom på...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: eyvindur
·
M
Islandshäst Vad menas med det? Är det typ en a-klasstävling med sm-kval eller vad är det?
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: Muninn
·
J
Islandshäst hejhej, jag rider en ganska ung islänning som har lärt sig grunderna och tölten är påbörjad,när jag sitter på så känns det som tölt men...
Svar
5
· Visningar
1 972
Senast: Granbarr
·
S
Islandshäst Finns väl säkert en sån här tråd, men tänkte höra med er vad ni tycker om linjeavel? Många kända avlare använder sig ju utav det, men...
2
Svar
28
· Visningar
2 459
Senast: Salka9
·
K
Islandshäst Vi har en liten flock med 7 hästar, i olika åldrar med både vallacker och ston. Glimra, ett av stona är dräktig och kom från Island...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Keliprinsen
·
N
Islandshäst Hej jag vet inte om frågan jag har bara gäller islänningar men nu är det det jag rider så...:) när jag försöker att rida Driva mer...
Svar
15
· Visningar
2 619
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Efter ca en månads vila (4 veckor), hur mycket har hästen tappat av kondition och muskler? (Varit ute på lösdrift.) Hur skulle du göra...
Svar
14
· Visningar
2 791
Senast: Gullan86
·
Islandshäst Just nu går ju mina hästar på inhyrd lösdrift, men jag är lite nyfiken på hur stora boxar era hästar har (eller hur stora ni skulle...
2
Svar
31
· Visningar
3 934
Senast: Globus
·
Islandshäst Ni som har vana av att ha era hästar på lösdrift. Hur gör ni när de är svettiga efter ridning? Vilken typ av täcke lägger ni på? Det...
2
Svar
29
· Visningar
2 731
Senast: Vindási
·
B
Islandshäst Som rubriken Lösdrift eller Stall på natten. Vilket trivs ni och er häst bäst med ? Varför ? :)
Svar
16
· Visningar
1 438
Senast: Dandylinn
·
D
Islandshäst Någon som sett den live? Såg skön ut på bilden. Såg att den nyss kommit ut men inte hittat så mkt förutom att den inte finns i bredare...
Svar
8
· Visningar
2 533
Senast: icca78
·
S
Islandshäst :confused:hej jag undrar varför ishästen aldrig slutar att flåsa trots mke o lång avvärmning? jag vet att det självklart kan bero på...
Svar
15
· Visningar
3 070
Senast: banazir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka