Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Islandshäst Ja, eftersom jag ska analysera höet nu och även göra en bra foderstat så måste jag veta Gautis vikt. Jag har inte tillgång till någon...
2
Svar
23
· Visningar
4 743
Senast: Gauti
·
Islandshäst hej tänkte höra hur många det var här som "ensamma" har 2 eller fler islandshästar, hur hinner ni med dem? jag har en islandshäst nu...
2
Svar
37
· Visningar
3 232
Senast: yew98fq
·
M
Islandshäst Hejsan alla :) Jag och min syster köpte en häst för 2 år sen, då kunde han ingenting(bara grisepass och skritt). Han hade nästan bara...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Midur
·
J
Islandshäst Hej. Jag har en fråga. Har precis börjat rida en islandshäst som är 6 år gammal. Han kan bara skritt, tölt, och galopp. Någon som har...
Svar
14
· Visningar
2 436
Senast: _Jannike_
·
Islandshäst Vad tycker ni? Fördelar och nackdelar med de båda? Och flexibommen (kallas den väl?), "mellantinget". Bra eller dålig? Man hör/läser...
Svar
18
· Visningar
2 073
Senast: emci
·
T
Islandshäst Hej! Jag har märkt att min sköthäst har oren trav de är nämligen inget sväv i den. Den är väldigt skön att rida i då jag i början...
Svar
7
· Visningar
4 698
Senast: Dressyr biten
·
P
Islandshäst Är det fler än jag som undrar hur det kommer sig att ingen klubb nappat på att arrangera SM i år? :confused:
2
Svar
22
· Visningar
2 539
Senast: Vaniljvisp
·
Islandshäst Har någon här personliga erfarenheter av någon av hans avkommor, eller kanske till och med av honom själv? Funderar på att betäcka med...
Svar
9
· Visningar
1 735
Senast: Korven
·
M
Islandshäst var kan man få hjälp med att träna sin häst inför visning och var bokar man någon som kan visa hästen? Vill ju inte göra bort hästen för...
Svar
1
· Visningar
1 347
Senast: chrysler
·
S
Islandshäst Hej! Jag skulle behöva veta lite om gångarterna, tex hur man exakt ser villken gångart häste går i från marken, någon som vill hjälpa...
Svar
9
· Visningar
1 404
Senast: Snerra
·
Islandshäst Min lilla isis har blivit väldigt passaktig på senaste tiden så nu undrar jag hur man får han i lite bättre form??? För tölten har han...
2
Svar
20
· Visningar
2 707
Senast: Soyaa
·
B
Islandshäst Behöver några bra övningar för min nyköpta häst att slappna av och bli lång och låg! Kan tänkas att mina volter börjar bli lite...
2
Svar
23
· Visningar
3 672
Senast: Soyaa
·
S
Islandshäst :bow:Hej på er alla! Jag har precis skaffat en äldre islandsherre och har några allmänna frågor som jag hoppas att få svar på. Vi , min...
2
Svar
22
· Visningar
2 046
Islandshäst Hej! Om man har en häst som behöver äta dubbelt så mycket hö som de andra hästarna i hagen, hur löser man det då? Min lille kille...
Svar
13
· Visningar
1 380
Senast: Yoshi
·
M
Islandshäst Jag kom just och tänka på dessa speciella islandshäst bett som finns. Ni vet dom som är fram tagna för islandhästar... Kan ni...
2
Svar
35
· Visningar
3 738
Senast: Draumsyn
·
Islandshäst Ja nu tänker jag framåt, siktar som sagt på att lämna henne på träning 2009.:idea: *Hur många månader ca brukar man ha hästen på...
2
Svar
20
· Visningar
1 896
Senast: Hjartagna
·
G
Islandshäst Ja, hur ofta duschar ni hästarna nu på sommaren? Svalkar ni av dom ibland? Eller använder ni schampoo och grejer? Vilket schampoo...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 897
Senast: Draumsyn
·
C
  • Låst
Islandshäst Hejsan! Har köpt nya stigläder och nytt träns:d Hur gör ni med dessa för att få dem mjuka och fina? Hörde nåt om såpa och...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: Boj
·
F
Islandshäst Jag skulle vlija veta hur man kan ha islandshästar på vintern. År de ok ute året runt med ordentligt utestall.? Om man rider hästen...
2
Svar
39
· Visningar
5 497
Senast: Bragur82
·
Islandshäst Innan jag skaffade Islandshäst så trodde jag som dum dressyrryttare att alla Islandshästar kan tölta och att det är lätt.:crazy::eek...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 174
Senast: fettso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar