Vikt på era islänningar

Sv: Vikt på era islänningar

Ja, men vad bra! :) Då skriver jag in 350kg. Det är en lapp man ska skicka med till analysen där dom räknar foderstat så måste ju skriva nåt där.

Du får gärna hjälpa mig sen med att räkna ut foderstat, för jag själv kan absolut ingenting om hur man ens läser av värdena man kommer få tillbaka eller hur man sen ska räkna ut hur mycket Gauti ska ha av allt osv :D

Ring mig när du fått svaren så fixar vi en foderstat åt Gauti tillsammans. Har du mitt nya mobilnummer? PMa mig annars. Kram

:rofl: Ja, det tror jag nog inte. Men tycker du hästen är för tjock är det bara att motionera mera :D

jaa, hon går ute dygnet runt (tillgång till utestall,och boxplats om det behövs) och när de får mat i hagen så äter hon väl lite mer än de andra,flockledare vetu:smirk:

jaa, hon går ute dygnet runt (tillgång till utestall,och boxplats om det behövs) och när de får mat i hagen så äter hon väl lite mer än de andra,flockledare vetu:smirk:

Ja, då är de lätt att dom blir lite för runda! :) Men motionera mera då helt enkelt, de enda man kan göra :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar