Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag säger bara sadel och islandshäst. Suck. Måste byta IGEN. Så nu ska globus clicen ut på marknaden :p Tips är vad jag behöver...
2
Svar
38
· Visningar
4 491
Senast: hanfla
·
Islandshäst Undrar hur ofta ni klipper dom? När klipper ni första gången på hösten och sista gången innan sommaren? Har en valack på 4 1/2 år som...
2
Svar
21
· Visningar
2 363
Z
Islandshäst Vilka täcken föredrar du ? märken ? Vad används mest ? Har du eksemhäst ? vilken salva använder du eller har du bara täcke ? Vad har...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: Yeahnny
·
Islandshäst Hej! min häst har vuxit ur sadeln (Igen) han är 8 år och nu växt färdigt (ialf på hjöden:rofl:) min häst är väldigt bred över ryggen och...
Svar
5
· Visningar
1 538
Senast: MiaMaria
·
P
Islandshäst Jag har en islandshäst som är rädd för att gå in i transporten. Han är också rädd för linor och rep(Har försökt att träna honom.).Vad...
Svar
19
· Visningar
1 494
Senast: Thora
·
M
Islandshäst Jag vill väldigt gärna skaffa mig en islandshäst, jag har spanat runt på olika ställen och märker att det är stor prisskillnad på hästar...
Svar
7
· Visningar
1 833
Senast: chrysler
·
Islandshäst Fick hem min fina islänning för tre veckor sedan från island..:banana:men nu till mitt problem... hon är väldigt stressad..skrittar inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 881
Senast: mausi
·
Islandshäst Vill dela med mig av en upptäckt jag gjorde idag. (Ni kanske redan använder er av detta "knep", men jag har inte tänkt på det tidigare)...
2
Svar
23
· Visningar
2 966
Senast: Michis
·
Islandshäst Är det någon här som har någon erfarenhet av den sadeln? Jag var och provsatt den på Travshoppen i Mantorp idag, och tyckte den var skön...
2
Svar
23
· Visningar
6 124
Senast: cristobal
·
Islandshäst Hur är den sadeln. Ja gillar den skarpt till utseendet, men det är ju inte allt. Den ska ju ligga bra och vara bra att rida i. Nån här...
Svar
19
· Visningar
4 670
Senast: cowgirl81
·
S
Islandshäst Ja, jag har lite funderingar om mitt sto Saga började utveckla eksem i somras eller om det bara var vanlig sommarklåda. I april så...
Svar
7
· Visningar
2 013
Senast: Thora
·
R
Islandshäst hej jag är en sådan ryttare som kan bli lite hård i handen ibland (mest i galopp) jag stör mej på det jätte mycket:mad: någon som har...
2
Svar
27
· Visningar
3 888
Senast: Tymp
·
Islandshäst Hoppas jag la tråden rätt nu :angel: Nån som vet om Hrokur ännu betäcker? Hittar ingen info om honom nånstans, såsom bedömning o stam...
Svar
2
· Visningar
1 435
Senast: Tymp
·
Islandshäst behöver lite hjälp om vart jag kan hitta infon om varje gren på svenska islanhäst förbundets hemsida, gick in under ungdom och lag sm...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 127
Senast: Gýgjar
·
Islandshäst Hej! Råkar ni vet någon sadel som är liknande Diddi specialen? Alltså så kort och även bomlös? Om ni har så gärna bild med :D
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: skuggi
·
S
Islandshäst nån som använder en pioneersadel till sin islandshäst? hur är den att rida i?
Svar
1
· Visningar
739
Islandshäst Jag har haft halvblod hela tiden. Skall eventuelt köpa islandshäst nästa år. Vad bör man tänka på Vad är rimligt i pris . För en...
2
Svar
21
· Visningar
3 066
Senast: vinurfralyraninge
·
0
Islandshäst Hur stora är boxarna till era isisar och hur brett har ni i stallgången, från box till vägg (ej uppställningsplats)? Lägg gärna in bild..:)
Svar
5
· Visningar
3 115
Senast: Gargoyl
·
Islandshäst Hej Jag undrar om någon vill rekomendera någon bra islandshästklubb? Är nämligen nyinflyttad och har inte så mycke koll var alla...
Svar
1
· Visningar
1 251
Senast: Yeahnny
·
Islandshäst Hej! Min islandshäst går spänt och grisepassar. Traven finns, men den är stötig och obalanserad. Jag vill ta ut en kiropraktor eller...
Svar
15
· Visningar
1 417
Senast: gaski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka