Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Hur går det med era Kofri avkommor!? Bilder?! Vad gör ni nu, och hur är dom i psyket!? Hur var mamman?! Vad har dom för färg? o s v...
2
Svar
20
· Visningar
7 243
Senast: idunn
·
V
Islandshäst Hej igen! Jag är i tagen att köpa nya ridgrejer men frågan är vad jag ska ha på fötterna? De flesta som rider islandshäst verkar ha...
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: just-me
·
Islandshäst Har några frågor som jag hoppas ni kan reda ut. Som storhästmänniska får man liksom ingen bra bild av Islandshästridningen allmänt...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 908
Senast: Muninn
·
I
Islandshäst jag har två islands pojkar valack och hingst, ena 2 1/2 andra 1 1/2 . jag funderade på att börja med tömmkörning för den äldre till...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: issikka
·
Islandshäst min islandshäst har vilat väldigt länge nu och ska sätta igång han igen och börja tävla honom. han är 4 gångare och har lätt för alla...
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: valtýr
·
Islandshäst Jag försöker verkligen sätt mig in tävlingregler, klasser och hela den djungeln, och har då kommit fram till detta; C-klass; där ingår...
2
Svar
29
· Visningar
2 651
Senast: Freyr
·
  • Låst
Islandshäst Hej! Finns det nån här som har erfarehet av western sadel till islandshäst?
Svar
15
· Visningar
3 296
Senast: Muninn
·
Islandshäst Jag har ett litet krux, jag vet inte om det är vanligt eller så, men jag tycker att det känns som att något inte riktigt står rätt till...
Svar
17
· Visningar
1 919
Senast: moli
·
Islandshäst Jag satt o klurade lite idag på olika "modeller" av remontnosgrimman, nu tänker jag på själva förbindelsen mellan nosdelen och...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: Is
·
Islandshäst Köpte en exemhäst förra sommaren. Gick med täcke och var installad vissa nätter,kliadde svans och huvud i boxen men såg ganska ok ut.Hon...
Svar
17
· Visningar
1 486
Senast: Korven
·
M
Islandshäst Ännu en färgfråga. Vill inte gå in och störa nån annans tråd så jag försöker med en egen. Sto nr 1 är silversvart och dräktig med...
Svar
16
· Visningar
1 686
Senast: drekaflúga
·
  • Låst
Islandshäst http://i201.photobucket.com/albums/aa285/sasssan/island3095.jpg?t=1185903446Äntligen efter år av längtan(släng dig i väggen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 816
V
Islandshäst Nu har jag letat med ljus och lykta i en hel evighet, känns det som, efter ett brunt islandsträns (gärna rundsytt, men inget måste) med...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 648
Senast: skuggi
·
M
Islandshäst Hejsan allihopa! Jag är en gammal hoppryttare som tänkt sadla om och börja rida Islandshäst. Problemet ligger givetvis i att jag aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Sputnick
·
S
Islandshäst hej! Min häst snubblar en hel del och halkar väldigt lätt. Någon som vet vad det kan vara? Eller hur man tränar bort det? tacksam...
2
Svar
31
· Visningar
3 346
Senast: juveeel_
·
L
Islandshäst nu är det dags för lite tips och råd tycker jag! för 4 dgr sen kom ett sto hem till mig. hon är fyra år och dräktig, kom till sverige i...
2
Svar
30
· Visningar
2 510
Senast: diny
·
Islandshäst efter massor av arbete har det äntligen gått riktigt bra, men de senaste gångerna har Dorri kommit på att han inte måste gå framåt under...
Svar
10
· Visningar
1 130
Islandshäst Ni som har hästarna på lösdrift, hur gör ni när ni ridit dem svettiga och sedan släpper ut? Använder ni täcke? Vilken typ av täcke när...
Svar
15
· Visningar
3 485
Senast: diny
·
I
Islandshäst Min häst har kommit in i någon fas att han inte vill ta mina halvhalter, vad ska jag göra? När jag försöker driva och ta en förhållning...
Svar
11
· Visningar
2 470
Senast: Wippos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24