Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
  • Låst
Islandshäst Hejsan! Jag undrar vilken enligt er är den bästa "Islandshästsadeln"? Själv har jag en Àstund Super, men den känns inte bra längre...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
43 923
Senast: hanfla
·
I
  • Låst
Islandshäst Är det någon som har någon av dessa sadlar? Vad är det som skiljer sig mellan Gaiter/Island och Dressage? Fördelar, nackdelar +...
Svar
1
· Visningar
930
Senast: Yeahnny
·
S
Islandshäst Hej på er!! Jag letade effter en tråd med detta jag frågar om men hittede ingen så jag tänkte att jag i så fall skulle få starta en...
Svar
18
· Visningar
1 939
Islandshäst Är i valet att lämna ut min 4½-åring på foder - Är gravid och mår väldigt dåligt vissa dagar och då tar det emot att åka till stallet...
2
Svar
21
· Visningar
2 362
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag har planerat att låta klippa mina pållar nu så snart som möjligt. (Jag har läst en hel del om "riskerna" med att det drabbar...
Svar
8
· Visningar
4 431
Senast: Sputnick
·
F
Islandshäst Mitt sto har tydligen varit fet (köpte henne nyligen) Nu är hon normal i hullet men omusklad. Det enda som finns kvar av övervikten...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Felan
·
Islandshäst Nu undrar jag lite ang ålder för att tävla inom gångarter. När är en islänning för gammal för att tävla??? När är man sj för gammal att...
Svar
13
· Visningar
1 536
Senast: Roheryn
·
R
Islandshäst jag har en isis som är ganska så framtung. och jag skulle vilja ha lite bra övningar så hon bär sej och får igång den j*vla bakdelen;)
2
Svar
23
· Visningar
2 280
Senast: Draumsyn
·
R
Islandshäst jag skulle vilja veta lite hur ni stretchar era hästar. skulle va kul med lite bilder om någon tar kort när man stretchar:rofl:
Svar
12
· Visningar
1 902
Senast: Svalan
·
H
Islandshäst hej jag har funderat på och skaffa en islandshäst. Eftersom att dom går i flock ska man då skaffa fler islänningar eller räcker det med...
Svar
15
· Visningar
1 481
Islandshäst Hejsan alla isis-bukare! Min pålle som jag håller på att träna upp till tävlingskondis nu har sån j**la överskottsenergi. Är det...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: Sputnick
·
D
Islandshäst Vad betyder det? Var inne på WF och på en bedömning så stod det Klumbulag som kommentar till huvudet. Har aldrig hört talas om det...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: diny
·
F
Islandshäst Ja som frågan lyder, om en häst inte har licens, vad innebär det?
Svar
12
· Visningar
1 837
Senast: chrysler
·
Islandshäst Någon som testat 66Norths Vikurbyxor eller Sonnenreiters motsvarande(?)jordhphursridsbyxor. Är Sonnenreiterna också i Softshell...
Svar
10
· Visningar
1 572
Senast: peperoni2
·
S
Islandshäst nån som provat sadeln baldur? vad tyckte ni?
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: elfi
·
S
Islandshäst Vår pålle har börjat klia sig! Vi har nyligen köpt en islänning med MYCKET päls. Han har nu stått inne på nätterna i en månads tid och...
Svar
11
· Visningar
1 307
Senast: chrysler
·
M
Islandshäst hej det är såhär att jag har 3 hästar och de ska vaccineras olika tider på året.. skulle vilja ha det samtidigt och undrar om man kan...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: mausi
·
Islandshäst Vad ger ni era hästar för mineraler? Till min häst ger jag hösilage,krafft ,morrötter +foderjäst och sen har de en mineral hink i...
Svar
14
· Visningar
1 435
Senast: Svalan
·
A
Islandshäst hejsan :) jag undrar om det finns någon som har något tipps hur man kan göra för att hästen inte ska " ta tyglarna" min Nypa är...
2
Svar
26
· Visningar
2 866
Senast: Kiickan
·
D
Islandshäst Vad har ni för sadlar? Mailade (skickade en hög bilder och måtten) 2 av de större sadelutprovarna med islandssadlar för att göra en...
Svar
8
· Visningar
2 113
Senast: Mandamin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V