Sadlar (sammanslagen)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sadlar (sammanslagen)

Vet ngn hur många grader en vid Hrimnir Legacy har?De fanns bara i normal(fattar inte att islandshästsadlar tillverkas med normal bom fortfarande) eller vid & min ena valack är en mer ädel modell men ändå är vida dressyrsadlar för hbl för smala:smirk:
Förstår inte hur de får plats på hbl egentligen när de inte får plats på en smal islandshäst.

Sv: Sadlar (sammanslagen)

Hei, anbefaler ken taur kari, men IKKE til brede hester!! kjøpte en i str 4 som skulle være x-vid (den største størrelsen de har) men den er ikke videre enn 105 grader, så passet med andre ord svært dårlig til min brede Bamsehest:p
Men til min smale islandshoppe passet den perfekt:idea:, så heldig med den. Ellers synes jeg den er vanvittig god å sitte i og gir god støtte, mjuk i læret og holder seg pen!

Mvh Hanne

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 512
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 577
Senast: _Taggis_
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 711
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18