Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Islandshäst nu undrar jag hur jag ska träna min 7-åriga valack inför våran första 5-gångstävling. jag har lagt han i pass några gånger men det går...
2
Svar
26
· Visningar
2 212
Senast: Toppur
·
Islandshäst Två nyimporterade ston står i mitt stall sen i december. Hästarna är registrerade och finns med i WorldFengur, kvitto skriven av han som...
Svar
9
· Visningar
1 208
Senast: foldar
·
G
Islandshäst Jag har lite funderingar om viktboots. Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om vad det är. :angel: Så vrf använder man viktboots...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Stjarni
·
S
Islandshäst hej.. min isläning "grisepassar" gärna, men kan tölta rent om han inte blir stressad lr av nån annan orsak han har gått utan skor...
Svar
16
· Visningar
1 644
Senast: Stormur
·
L
Islandshäst Snart är det dags för det där svåra valet, kanske kan vi här på buke inspirera varandra lite med hingst tips! Berätta om era ston och...
2
Svar
26
· Visningar
2 852
Senast: Pempia
·
I
Islandshäst undrar lite vad era isisar väger, vilket kön, ålder och kroppsbyggnad. vad är ett ungefär mått på en unghäst, ngn som vet?:eek:
Svar
16
· Visningar
1 093
Senast: drysno
·
I
Islandshäst "stora" stolta islands hingstar :banana: jag har som sagt en lite isispojke på 1 1/2 och jag började fundera på när man ska se efter...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: issikka
·
Islandshäst Hej! Min pålle kom till sverige i början av september. Har inte varit några som helst problem. Men nu har han feber, och är lite lite...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: kolfinnur
·
  • Låst
Islandshäst Ja, vad tror ni om den? Jag gillar inte riktigt hur knästöden ser ut tror jag..
2
Svar
23
· Visningar
5 270
Senast: Yeahnny
·
S
  • Låst
Islandshäst vad tycker ni om denna sadel?
Svar
9
· Visningar
2 251
Senast: Norrberge
·
V
Islandshäst Jag är nyfiken på vad som kan skilja sig mellan islandshästar och andra hästar, t.ex. halvblod. Jag tänker inte på saker som gångarterna...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Michis
·
K
Islandshäst Jag har lite frågor angående dräktiga ston! Hur länge kan man rida på sitt sto? Hur länge kan dom gå med flocken som består av både...
Svar
8
· Visningar
1 423
Senast: Boj
·
H
Islandshäst Vad är det för någon gångart egentligen? Vad är takten på den? Har någon nån bild eller film på när en häst går i valhóp...
Svar
5
· Visningar
1 658
Senast: vdb
·
  • Låst
Islandshäst Har på senaste tiden fått upp ögonen för denna sadel då Askur inte har någon för tillfället. Den ser väldigt skön ut och så men jag...
2
Svar
25
· Visningar
4 507
Senast: gnyr
·
M
Islandshäst Jag har en underbar fyra gångare som börjar bli riktigt duktig i samtliga gångarter, och det känns roligt eftersom vi har kämpat en hel...
Svar
11
· Visningar
1 546
Senast: Pempia
·
S
Islandshäst jag har inte sett ngn trav på den sen den föddes, bara tölt o galopp. snygg o jätte trevlig och töltsäker kan jag tro men kan det bli...
Svar
9
· Visningar
1 752
Senast: Trolltyg
·
M
  • Låst
Islandshäst Någon som har? Stora knä stöd?
2
Svar
25
· Visningar
3 409
Senast: sweet_extraa
·
F
Islandshäst Nu kommer den ultimata TÄVLINGSTRÅDEN! Svara på följande frågor: Ryttare Namn: Ålder: Ridit islandshäst hur länge: Tränar för...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
21 524
Senast: Filippan
·
I
Islandshäst Hur ovanlig är egentligen färgen rödblack? har en egen pojke som som är rödblack och jettefin.:banana:
Svar
13
· Visningar
1 832
Senast: cristobal
·
G
Islandshäst Ja... Då till min fråga: Vad tycker ni om Gautis hull? Är ju så mycket snack om just islandshästarnas tjocklek, så jag startar en sådan...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
16 476
Senast: Salka9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18