Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Islandshäst Vart får man tag på dom? Googlade, men hittade bara anonnser på gamla. Vem tillverkar dom? Eller finns dom inte längre?
Svar
12
· Visningar
4 294
Senast: chrysler
·
O
Islandshäst undrar vad jag ska tänka på, och hur jag ska välja i den stora hingst junglen? har ett sto efter Tyr Vom Rappenhof och ue:Pjassi fra...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Sputnick
·
T
Islandshäst Hejsan, Jag är medryttare på en islandshäst som tar tölt, pass, trav o skritt jätte bra! Hon tar även galopp i alla backar ute o så. Och...
Svar
8
· Visningar
1 349
Senast: Eitill
·
Islandshäst Ni som rider islandshäst har säkert stor erfarenhet av jodphursbyxor så jag lägger tråden här. Har ni några bra tips på byxor med extra...
2
Svar
37
· Visningar
2 965
Senast: Karin87
·
Islandshäst Hjälp! klar himmel och stark vårsol idag. Ska eksemhästen skyddas med täcke?????????????:confused:
Svar
10
· Visningar
1 358
Senast: Svart häst
·
Islandshäst Hej! Jag är ingen duktig ryttare, men har ett sto som är fyrgångare 133cm hög. Efter några meter trav eller tölt oftast i traven gör hon...
Svar
6
· Visningar
1 695
Senast: Farmentarmen
·
S
Islandshäst Min isis börjar larva sig i tölten mer och mer. Trixar med att byta till trav, galopp eller den nya favoriten- springa lite på...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: Hallau
·
Islandshäst Hej! Köpte eksemtäcke och huva med lång hals på Hööks. Täcket sitter hårt över manken men passar för övrigt bra.Huvan sitter som en...
Svar
15
· Visningar
2 858
Senast: Draumsyn
·
N
  • Låst
Islandshäst då min förra tråd togs bort (förmodligen pga diskution om priser hos olika försäljare) så gör jag en ny. den hette "tävla med bomlös"...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
18 322
Senast: Gauti
·
V
Islandshäst Jag känner att jag är i stort behov av repetition vad gäller att rida öppna/slutna och även skänkelvikningar..:o:crazy: Självklart ska...
Svar
7
· Visningar
1 532
Senast: sthu
·
Islandshäst Hej! Någon som vet något om gården Uxahrygg? Min häst kommer därifrån och är väldigt nyfiken...
Svar
15
· Visningar
2 334
Senast: malinvz
·
P
Islandshäst Hej! Behöver hjälp men olika töltövningar :) Min häst vixlar en del och behöver träna bort det. Håller på och tränar tölt på volter...
Svar
6
· Visningar
2 674
Senast: Pluppen
·
S
Islandshäst Hur många är det som har tagit bort vargtänderna? Känner ni att hästen har blivit bättre i munnen efter att ni tagit dom?
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: Draumsyn
·
E
Islandshäst Hej! Jag köpte en islänning på 5 år som var sutten på men inte alls riden. Han var lugn med ryttare, men kunde inga hjälper. Allt har...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Freyr
·
S
Islandshäst Jag behöver hjälp med några kortförklaringar som jag inte förstår... Tycker att det är lite avancerat! Vilka grenar är dessa...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: eyvindur
·
Islandshäst Kan ni ge mig lite tips om sadlar som ligger på 16,5? Runt priset på 10.000. Behöver massa tips :)
2
Svar
37
· Visningar
3 891
Senast: NiAl
·
Islandshäst Finns det någon sida med info om vilka hingstar som betäcker på Island? Jag har kollat på eidfaxi, men jag vill ha mer alternativ...
2
Svar
30
· Visningar
3 621
Senast: Mist
·
Islandshäst detta har säkert skrivits om innan men vill vara på den säkra sidan. vad gäller? angående hovbeslag för att tävla islandshäst. min...
2
Svar
37
· Visningar
4 499
Senast: Hogstorp
·
Islandshäst Hej! Vad tror ni om den här sadeln? Ser fin ut tycker jag med läderdetaljerna. MVH Sanna
Svar
7
· Visningar
1 989
Senast: Mandamin
·
  • Låst
Islandshäst har någon erfarenhet om hilbar s sadlar?? undrar oxå om någon vet var man får tag på dom?
Svar
15
· Visningar
4 846
Senast: annafia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025