J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä den ligger jättefint och rakt och bra! Den gelpad jag har ser ut lite som en fjäril, har "utskuret" (vet inte hur jag ska förklara) skåror och så är den full med hål. Man behöver tvätta den efter varje ridtur, då blir den jätteklibbig och bra! Det är enda sättet att få sadeln att ligga still på min häst, och det är bättre än svanskappa iaf! Jag kan ta foto på den om du vill se hur den ser ut!?
Har ingen aning om vad den heter... Men det är exakt den här jag har, och den är jättebra! Sadeln rör sej ingenting, trots runda magen! Jag är helnöjd, med både sadel och pad!
Jag prövade att hoppas med en bomlös ett hinder på kanske 30-40 cm och der slutade i avramling :S hela sadeln gav inget stöd alls och gled iväg
Ja, klar over det men tenkte på bilder av salen på hesten deres? skal kjøpe en slik, og lest alt på siden dems, hadde bare vært artig å sett den på flere hesterDet finns då massor av bilder på hemsidan?
Jag prövade att hoppas med en bomlös ett hinder på kanske 30-40 cm och der slutade i avramling :S hela sadeln gav inget stöd alls och gled iväg