Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Någon som känner till något om denna hingst? Han kom till Sverige från Island i mars -03. Ägs av Väbylunds Islandshästar. Skulle mer än...
Svar
7
· Visningar
2 598
Senast: Eila
·
I
Islandshäst Kunde inte hitta någon annan tråd om det här så därför så gör jag en. Hur ofta tycker ni att man ska spattröntga en häst? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 440
Senast: gaski
·
S
Islandshäst nån som har hört nåt om en sadel som heter champion raider? funderar på att köpa en o vill veta lite mer innan. ska ha den på min...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Smilla
·
Islandshäst Funderar lite vad en isis kan tänkas kosta i mån jämfört med dem stora hästar jag haft förut. Ungefär, alla hästar har ju olika behov...
2
Svar
32
· Visningar
3 015
Senast: Hilona2003
·
R
Islandshäst Hej! Skulle vilja veta mer om denna hingst eftersom han är morfar till min häst. Det jag vet är hans bedömning på 8.01, att han var...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Freyr
·
F
Islandshäst THE PROPP IS OUT! :bump: Vilka planerar ni att åka på? ;)
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 816
Senast: Ryver
·
V
Islandshäst Har haft min häst Penni från Storhagen i drygt ett halvår. Sedan Juni 2007 med andra ord. Ville egentligen ha en hopp-ponny men nu blev...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Svalan
·
Islandshäst Hur tycker ni att man bör göra gällande unghäst och skoning? Vad för fördelar/nackdelar får man i träning/töltsättning? Jag väger nu...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: Michis
·
S
Islandshäst Nu är det så att jag brukar rida en ridskolahäst som är extremt passtaktig. Och när jag säger extremt så menar jag EXTREMT passtaktig...
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: Lokkur
·
Islandshäst Varför försvinner trådar man lagt ut ibland? Jag la nyss ut en tråd där jag undrade om någon tränat för en speciell tränare. Får man...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: chrysler
·
Islandshäst Fick lite svårt att bestämma mig, så jag slänger ut en fråga: Hade tänkt skicka lillen (4 år i år) på träning en månad nu i vår, åka...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: ang
·
B
Islandshäst :cool:Hej, jag skulle vilja höra hur ni sätter igång era hästar efter ca 2 mån vila..
Svar
8
· Visningar
1 249
Senast: COQ
·
Islandshäst Ja, jag har en liten grisepassare :devil: men han har bra gångarter egentligen, han har bara tappat alltihopa eftersom han inte blivit...
Svar
14
· Visningar
1 198
Senast: diny
·
E
Islandshäst Ni som rider bomlöst på era islandshästar, vill ni lägga ut bilder där man ser sadeln och hur den ligger. Ni får väldigt gärna även...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
11 981
Senast: hanfla
·
C
Islandshäst Hejhopp!;) Jag skulle behöva lite hjälp, för det är så här att jag rider en Isis som heter Kjarni och han är lite tung i munnen eller...
Svar
11
· Visningar
1 401
Senast: Cilver
·
I
Islandshäst När börjar ni täcka era hästar som har eksem? Mina hästar går på lösdrift nu men när säsongen sätter igång ska dom stå inne på nätterna...
2
Svar
22
· Visningar
2 028
Senast: diny
·
Islandshäst Ja, som vanligt hittar man ju aldrig en passande sadel, så istället för att leta och fråga tänkte jag att kanske ni kunde tipsa! :idea...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Sputnick
·
R
Islandshäst jag glömer jämt bort hur man ser om man rider på rätt sittben! väldigt tacksam om svar:bow::)
Svar
19
· Visningar
3 550
Senast: Millan_gulligast
·
C
Islandshäst Vad är det för skillnad på dessa två???
Svar
4
· Visningar
1 661
Senast: Tinen
·
Islandshäst Undrar om det är någon isis som har börjat fälla än..? Med det här vädret kan ju vem som helst tro att det är mars... (kräksmiley...)...
Svar
17
· Visningar
1 222
Senast: Michis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka