Info om varje gren till lag sm!

Sv: Info om varje gren till lag sm!

men alla hade inte lika shower fast dom hade sammma tema

Nej, o det va ju tur... ;)
Men det hade varit ännu roligare om det inte varit så många som haft samma tema utan att det hade varit olika.
Nån som vet varför så många hade grease? Man tänker mer att det skulle varit många som va indianer eller så, inte grease liksom...va det nåt rykte som spritt sig? ;)

nej jag förstår inte heller varför alla var Grease själv körde jag med tjuv och polis och kom tvåa på 6,67
jag tycker det var väldigt bra ordnat och så var det ett väldigt fint ställe
jag red terräng, ungdomsfyrgång och show och tävlade för stormur(vinnarlaget):)

Jaha va kul! Tjuv o Polis va ju smart! :d Kul o se vad dom andra valde, men jag måste missat dig då...*hmm* Typiskt! ;) Ingen bild?

Jag kom 6:a med 6,?? o va utklädd till Timon o Pumba ;) haha

Jaha va kul! Tjuv o Polis va ju smart! :d Kul o se vad dom andra valde, men jag måste missat dig då...*hmm* Typiskt! ;) Ingen bild?

Jag kom 6:a med 6,?? o va utklädd till Timon o Pumba ;) haha

jo på stormurs hemsida (www.stormur.nu) men jag vet inte hur man lägger in dem här :confused:

den här tråden blev visst mer hiihi kul...
några fler som har bilder?

Åh, nostalgi! :D Synd man är alltför gammal nu bara..

Var själv med och tävlade Lag-SM 2004 för Sigur Bodi/Lag Syd på Säve-banan i Göteborg (sista året det var en regionstävling istället för en klubbtävling som det är nu), och det var något fruktansvärt kul trots att regnet piskade ner nästan konstant hela helgen!

Nej, o det va ju tur... ;)
Men det hade varit ännu roligare om det inte varit så många som haft samma tema utan att det hade varit olika.
Nån som vet varför så många hade grease? Man tänker mer att det skulle varit många som va indianer eller så, inte grease liksom...va det nåt rykte som spritt sig? ;)

vet inte riktigt, vi sa inte att issa skulle va greas till någon, å vi visste inte att sleipnir skulle va de heller,

tycker inte att det va sådär superkul och jag känner att jag hellre satsar dom pengarna (det är ju en hel del) på Ási och Erro, dvs. mitt eget tävlande..

Okej...va synd! Fast förstår ändå. Det kostar ju en del. Ska man samtidigt tex tävla SM oxå så blir det ju inte billigt.

Nästa år blir ju mitt sista som YR, så ja ska iallafall vara med på uttagningen o HOPPAS att ja kommer med i laget. :d

Klart du kommer med i laget, Karin! (Jag kommer vara där och hejja på dej! Och lovar att ta med hela gänget ;) )

vaddå? du kom ju med i år ju, så varför inte nästa?? ;)

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 440
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
15 16 17
Svar
338
· Visningar
3 992
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 269
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII