Info om varje gren till lag sm!

Sv: Info om varje gren till lag sm!

hejsa. vet inte om det är någon som läser den här tråden men. jag heterr louise roos och jag var med på lag sm i år va med i laet jarnhestur. vad tkt ni om tävlingen? de va min mamma som hade hand om det mesta speciellt terrängbanan den har hon och jag byggt. skulle vara kul och få komentarer på vad ni tkt om tävlingen. jag red en häast som heter stigandi från helgådalen. var med i 5-gång bas tölt och teräng.

Jag ska vara med på lag-sm 2008 med min nya häst som jag ska köpa idag 5/12 har lite bilder på henne på pixbox Herija men inga rid bilder än:(hoppas det blir kul:D hoppas det kommer gå bra på uttagningen bara:)

Vad kul! :) jag ska också vara med på nästa uttagning om jag får lite ordning på min häst.

hejsa. vet inte om det är någon som läser den här tråden men. jag heterr louise roos och jag var med på lag sm i år va med i laet jarnhestur. vad tkt ni om tävlingen? de va min mamma som hade hand om det mesta speciellt terrängbanan den har hon och jag byggt. skulle vara kul och få komentarer på vad ni tkt om tävlingen. jag red en häast som heter stigandi från helgådalen. var med i 5-gång bas tölt och teräng.

Jag var med på lag-sm 2007 och tyckte det var jättekul och väldigt bra ordnat. Terräng banan var super bra och rolig!!:rofl:

ja tycte oxå om terrengbanan, helmysig var det ;) speciellt att rida igenom vattnet och slalomen, fast den var lite knepig tycker ja (A)
för Gygjar blev lite rädd för det där blåa "hulahula" parasollet. :angel:

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 440
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
15 16 17
Svar
338
· Visningar
3 992
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 269
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII