Vinteroverall

Sv: Vinteroverall

Hej!
Får jag ställa en fråga som inte är en "overallfråga", men däremot termobyxfråga?:D
Vet ni något märke/företag som säljer termobyxor med långa ben (helst skodda), utan att jag måste köpa flera storlekar för stora....
De jag har är för stora på bredden och åker upp till vaderna när jag rider.:angel: Inte så vackert och inte så praktiskt...:D

Om den fårn h**ks är lika bra som den som fanns för några år sedan.. Då ska du köpa den.. Rusktigt bra är min som jag har därifrån. :)
Dock är min 2-3år..

Är nyss hemkommen ifrån Island och overallen från h***s håller måttet. Frös inte en enda gång även om det var minus, blåsigt, snöade eller regnade. Regnet gick igenom heller.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: MJLee
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 252
Senast: Habina
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar