@Happimess vilken typ av te var det i tekalendern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade Effols kalender.Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa igen, och ge varandra tips.
Själv tar jag gärna emot tips på hästkalender, Hade Hööks som jag tyckte innehöll alldeles för mycket konstiga och onödiga saker. Älskar dock vantarna som var i första luckan.
Jag uppskattade verkligen delikatesskalendern, trots att det var flera saker som jag inte gillade. Den var rolig och omväxlande, och risken finns att jag köper en även nästa år, om jag har råd.
Hade Effols kalender.
Mun utvärdering blir blandad.
Jag använder en del av deras hästprodukter sen innan. Fick några nya bekantskaper som var bra. Men vissa luckor var trista.
Det står förvisso i infon att det är saker till både häst och ryttare.
Men vissa saker var större eller mindre besvikelse för mig.
Men totalt sett var det väl okej för priset ändå.
Saker jag gärna sluppit var en magnet i wn luckA och näsdukar, tvål och bodylotion i andra.
Halv besvikelse var också några tvättmedel för olika saker som softshell och lamull, som varken var effol eller effax märke utan hey eller något liknande. Men om man använder mycket av de materialen så kanske man varit nöjd med dem.
Jo. Såklart. Det var bara inget jag förväntat mig att få.Jag hade Effols förra året, tvättmedelsproverna går att använda till hästtäcken bl a.
Vi köpte två från Ikea när de kostade 39Jättenöjd med BodyShops stora, många produkter i fullstorlek och bra variation, bortsett från att det var fyra små tuber med handkräm som kändes lite som utfyllnad.
Ikeas kalender har jag och barnen med gemensamma ansträngningar ätit upp, inte världens mest lyxiga choklad men det förväntar jag mig inte heller. Har dock gott om rabattcheckar nu eftersom jag köpte 4 stycken när de sänkt priset till 75 kr
Jag säger alltid att en sån ska jag köpa men varje gång jag är påväg sköljer en snålhet över migVi köpte två från Ikea när de kostade 39
Lätt prisvärda och förvånansvärt bra choklad!
Jag var där med en ungdom, ”presentkort för 100kr och de kostar 39!” Han tyckte jag var snål som inte köpte fleraJag säger alltid att en sån ska jag köpa men varje gång jag är påväg sköljer en snålhet över mig
Ja du hade ju tjänat 61 kronor faktiskt och gratis choklad...Jag var där med en ungdom, ”presentkort för 100kr och de kostar 39!” Han tyckte jag var snål som inte köpte flera
Jag hade också Apoliva och gillade i princip allt. Köpte den främst för att kunna prova de olika produkterna utan att behöva köpa normalförpackning. Hade bara önskat mig en nattkräm också.Köpte av impuls Apolivas kalender.
Kommer nog köpa en nästa år med. Positivt överraskad, bra storlek på varor och positivt att kunna testa.
Längtar till Lakritsfabrikens kalender 2024
Typ 1200 vill jag minnas. Så inte direkt gratisHur mycket kostade impectas?
Japp! Lite längre leveranstid än först förutspått (vilket jag iofs tyckte lät extremt kort, typ att de glömt räkna med helgdagarna).
Japp!