Sv: mökkur

Jag har en Mökkur avkomma, en valack född -02. Han är en riktigt maffig häst, (men jag är ju hans ägare så de är klart att jag tycker de:D) Han blev inriden i Januari -07 och det har visat att sig att han har väldigt fina gångarter, förhoppningsvis så kommer vi gå långt :)

Muni Från Örvik heter han och är undan Frenja Från Västergården. Jag köpte Muni Juli 2007, av Peter Häggberg, så jag har bara haft honom i ca. ett halv år. Men jag är jätte nöjd, jag har fått en toppen häst med otroligt lynne och en underbar personlighet.
Han är Bleksvart till färgen och är ca. 140cm hög.

Hoppas bilderna funkar, på ena bilden kommer han gåendes med sin bästa vän, Klaengur frá Vidivöllum(Fuxen på bilden).

E:\kärlek 006.jpg

E:\kärlek 010.jpg

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 717
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Piaff
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
606
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka