Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IsCarro skrev:Tack, jag tycker tyvärr de här sidorna mest blir färgade av personliga åsikter om olika hästar/ryttare vilket är synd. Man uttalar sig om personer eller hästar man inte har så mycket kunskap om etc.
Stall Smedjan skrev:det gick ganska bra för Heba, tycker jag iaf. hon skötte sig bra och visade mycket rörelser i alla gångarter men det saknades en del tempo för att bli höga siffror, sen var hon bitvis passig i tölten också, men vi kommer igen nästa år när hon är mer tränad, både Johan och Viggi tycker att hon är jättelovande. Hon fick totalt 7,65 (ext. 8,09 rid. 7,36)
Heba
I övrigt fick Soldis totalt 7,98
Bangsi skrev:Lite OT, men jag har ridit Hebas mamma Hlín mycket. Och även hennes pappa. Som för övrigt står hos mig och betäcker nu. Båda föräldrarna är underbara ridhästar. Hlín är mycket villig men underbar!
Roligt att få se vuxna bilder på Heba. Såg henne mycket som föl innan hon såldes till Jesper (rätt namn ???)
/Åsa
liloleo skrev:halloj
finns det några bilder på hlin, och det vore jätteroligt att få höra hur hon är som häst, vi har en kanonläcker hingst efter henne och har letat efter bilder, det är ju alltid roligt att se mamma och pappa, och då är ju ditt sto halsyster med vår hingst som oxå anses som mkt lovande kul
Spenna skrev:Kollade snabbt igenom tråden..^^
Birkir från Skáneyland! Var han med ?
Och Hur gick det då för honom
Vill gärna veta eftersom han är Halvbror (Samma pappa dvs Segull frá Skarði ) till min egen häst Spenna från Mörtö
Silverkedjan skrev:
Berserkur.
Vilken töltform föredrar ni av de exemplen ovan ?
Silverkedjan skrev:
Här ser Berserkur ut som en laddande kanonkula...
Saybia skrev:Han är ju så läcker
Vi får föl efter honom i slutet av den här månaden *väntar med spänning*
Jag skulle inte tro att Vignir rider sina hästar på fel sätt...