TÄVLING i Tingsryd

Sv: TÄVLING i Tingsryd

Jätte fina bilder trots väder min dotter var med på en av dem (med skimmeln) Har du fler bilder där hon syns? Våra bilder blev inte bra.

Har du några bilder på min stallägare, hon red ett brunblackt sto. Gick inte så bra dock, men du kanske fotade alla?

Förresten, vädret var det värsta jag varit med om, tacka gud för bra regnkläder..

Vad heter hästen? Ska kika men tog kort på alla!
Ursh vilket väder, helt hopplöst, jag hade tur, hyrde in mig i domarnas tält ;) Men kallt var det!

Ah, vad bra!

Hon heter Fylla fra Granhöjgård. Brunblack med massa ljusa slingor i manen.

Nu när du ändå håller på kanske du kan lägga in bilder på mig och pållan också om du har?
Du har tagit kort på oss innan, svartskäck med bläs, Dalla :D

vet någon förresten vart man kan se resultaten? jag vet inte ens på vilken plats jag kom:angel:

Dom kommer att komma upp på hemsidan såsmåningom.. kan dock ta en stund.. Men du kom på typ 7e,8e plats eller något sådant tror jag på 4.40 var det va? :D

Enligt ägaren har han inte eksem utan de har klippt manen p g a kåda. :eek: :rofl:

fylla2.jpg

Gullan86, du har mail! :)

shit vilken läcker bild den gillade jag:love: hur gick det för denna tjejen? lättklass eller öppen?

och TACK så jättemycket har svarat dig:)

Enligt ägaren har han inte eksem utan de har klippt manen p g a kåda. :eek: :rofl:

haha de va de fulaste jag hört just de, kan de inte bara erkänna och skona folk som tänker betäcka med han så vi kan förhindra att lite fler eksemhästar föds:crazy:

Dom kommer att komma upp på hemsidan såsmåningom.. kan dock ta en stund.. Men du kom på typ 7e,8e plats eller något sådant tror jag på 4.40 var det va? :D

ja fy va sega de verkar, det är väl nackdelen synd de inte är lite mer måna om att fixa det innan man hinner glömma att man ens tävlade...

av hur många då förresten? du hade koll på mej lr vadå hihi. hade inte ens koll på vad jag kom på för plats själv.

de gick åt skogen för han bjöd inte framåt överhuvudtaget men de känns skönt att veta att när han går såhär:
14311190.jpg

14311193.jpg

14311194.jpg

14311196.jpg

14311195.jpg
6a för skritt tyvärr bara 5a på geysirs...
14311209.jpg

14405627.jpg

14311225.jpg

..så går han inte ens för 50% mot vad han egentligen kan(som han typ bara visar hemma) så det han visade på tävlingen va ju typ :crazy:

oj ursäkta bildbomb

Jag tycker inte man ska förutsätta att hingsten i fråga har eksem utan att ägaren har en chans att svara.
Det kan lika vara så att det har varit kåda i manen och det kan lika väl vara eksem. Men man ska inte smutskasta någon som inte har chans att försvara sig.

// H

Jag tycker inte man ska förutsätta att hingsten i fråga har eksem utan att ägaren har en chans att svara.
Det kan lika vara så att det har varit kåda i manen och det kan lika väl vara eksem. Men man ska inte smutskasta någon som inte har chans att försvara sig.

// H

De flesta av oss har sett eksem i alla former i 10-20 år. Eksem är lätt känna igen, även på bild när man lärt sej.

Självklart är ägaren välkommen visa bild på hästen här och nu hur den ser ut idag.

Ja lite tråkigt att det tar tid, men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge heter det väl ;)
Men jag tror att det var 10 st i klassen.

Haha ja jag har ju sett alla dina bilder här på buke så såklart var jag lite nyfiken på att se er live och sen så tävlade vi ju i samma klass.. man måste ju ha koll på sina motståndare :D

Btw vart är det du har flyttat?

ja de e synd som tusan för de e trist men man hinner lixom glömma det roliga med de tycker ja de ska skärpa sej.
jaså jag fick höra att det var 14st?!
haha ja just det ja...
ja de tänker jag inte skriva här men jag hade nära till tävlingen iaf så mycket får du veta hihi:) du hade en bit va?

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 639
Senast: Acto
·
M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår eftermiddag kom jag hem från ett par dagar på tävlingarna i Laholm där jag varit med som hästskötare/sällskap/mentalt stöd (inte...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: mooi
·
Övr. Hund Är det vanligt att hundar har ögonfärg i mahogny som täcker hela ögat? Alltså ingen pupill syns och ögat ser ungefär ut som om man målat...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: Belethien
·
Distans Vår lilla hobbyklubb ska för andra året i rad ha en distanstävling. I ett ögonblick av hybris råkade jag utropa mig själv till...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka