Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej! Jag ska införskaffa mig en ridkapson som har tre ringar (inte bara två som en del ridkapsoner har, jag vill kunna longera från...
Svar
18
· Visningar
2 941
Senast: Freyja_bus
·
Islandshäst Har nyss upptäckt den hingsten, och undrar om det är nån som vet nåt om honom, hans bakgrund eller så? Är själv inte det minsta...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: foldar
·
J
Islandshäst Hejsan! Efter skador hit och dit så ska vi äntligen (om inget kommer emellan) ut på tävlingsbanan igen!!! Ska bli helt otroligt kul...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: yew98fq
·
C
Islandshäst Jag har 2 valacker på 6 & 7 år, den äldre är sent kastrerad (han var 5 år) & är fortfarande hingst i sinnet, just nu har jag bara de 2...
Svar
5
· Visningar
968
D
Islandshäst Om ni fick drömma lite, vilken stam hade ni velat ha på ert avelssto? :bump:
2 3
Svar
45
· Visningar
5 815
Senast: Båbbe
·
B
Islandshäst Hej allihopa! (har sökt igenom forumet efter liknande tråd , verkar inte finnas?) Tänkte att alla kunde lägga in en bild på sin...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 752
Senast: diny
·
S
Islandshäst Om man ska köpa islandshäst ca 3-4 år kan man lita på en spattröntgen då? När hästen är så ung menar jag.... Måste man göra om den...
Svar
11
· Visningar
1 722
Senast: Freyja_bus
·
D
Islandshäst Någon som vet om det kommer annordnas någon mer avelsvisarkurs för islandshästar i år? Är SÅ ledsen för att jag inte kan gå den i...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Ryver
·
T
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Muninn
·
Islandshäst Hur gör jag när ja ska förbättra Gáskis trav? Har fått tips att jag ska trava kort trav över bommar, och att trava i uppförsbacke. Han...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Min Egen Dunder
·
Islandshäst är det någon som provat viatop gele? skall finnas på apotek och lindrar klåda ? vetrinärer i örebro tycker den är jättebra gärna i...
Svar
17
· Visningar
3 456
Senast: Norrberge
·
L
Islandshäst hej jag undrar om hur mkycket kraft jag ska ge min lila isis? jag gjer han ungefär 1-2 dl efter varje rid pass och jag rider ungefär...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Granbarr
·
A
Islandshäst När är det lämpligt att börja köra in sin unghäst? Har fått många olika bud. Tacksam för svar. MVH1 Anjons
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: anjons
·
C
Islandshäst Hur gör ni när det regnar?har hästarna alltid regntäcken eller sätter ni på täcken efteråt så de får torka upp istället?
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Niela
·
B
Islandshäst Vad har ni för sadlar på era hästar med raka ryggar ??;)
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: B0ll
·
T
Islandshäst Vad är speciellt med T2-tyglar? Såg annons hos ett företag men ingen beskrivning.
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Freyr
·
C
Islandshäst ...Med Karlslundsadlarna?är det dessa som bytt modeller & namn helt till Kari?:confused: De är ju inte minsta lika iaf. Kommer ihåg...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: chrysler
·
A
Islandshäst Hejsan! Jag har en silversvart tvååring efter Islandshingsten Almur fra Laekjemotti. Han är numera vallack sedan sept i fjol. Har haft...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: anjons
·
C
Islandshäst Letar sadel igen, var på en tävling i höst & provsatt en Kentaursadel men försäljaren kunde inte säga vad de olika storlekarna hade för...
Svar
6
· Visningar
1 643
Senast: Demon
·
Islandshäst Hm har ju betäckt mitt sto med honom, hon har idag förresten gått 58 dygn!! Om ngn har en ridbild på honom eller video eller bilder...
2
Svar
25
· Visningar
4 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka