Sv: Avelsstam

Du skulle ju hälsa på mig också, för tre år sedan...

Hon får ta en "Småland runt" runda:rofl:
Fast jag är verkligen inte mycket bättre själv. Vet inte hur länge jag har snackat om att hälsa på dig Elin:o

Nu åter till tråden!

jag gillar hästar med kolkos i släkten, tur för mej att mitt sto har det i sej ;)

Ok med betoning på DRÖM då eftersom mamman är död och pappan är på Island...:D

Jag skulle vilja ha ett sto u: Ljufa fra Eyrarbakka och e: Thoroddur fra Thoroddursstödum

Ok med betoning på DRÖM då eftersom mamman är död och pappan är på Island...:D

Jag skulle vilja ha ett sto u: Ljufa fra Eyrarbakka och e: Thoroddur fra Thoroddursstödum

Du skulle slagit till före Filippan:p! Hon har ju köpt ett sto undan Ljufa och efter Hrafn från Örvik som ju är efter din favorit Atli.

Du skulle slagit till före Filippan:p! Hon har ju köpt ett sto undan Ljufa och efter Hrafn från Örvik som ju är efter din favorit Atli.

Hihi jag vet!

Men Ljufa-Atli och Ljufa-Hrafn finns det rätt många av, jag vill ha nåt unikt!

Fast i verkligheten ska jag inte avla alls så jag kan lika bra ha en valack...:D

Kanske en brunskäck valack med bara lite vitt på och som är "fyrgångare med pass", eller kanske tom en "vanlig" fyrgångare. Meitill verkar ge trevligt lynne och en skäck efter honom ska väl inte vara omöjligt att hitta... Men nu kom jag nog ifrån ämnet rätt rejält förstås!;)

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Drömmen om att få rida islandshäst sporrar mig att tygla den galopperande vikten. Med bantningsmedicin har jag nått delmålet på tre...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Gunnar
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Jag blev oförhappandes med en Lhasa apso Hon var nerklippt men sonen vill ställa ut då hon har en kanon stam. Men hon var inte så bra...
2
Svar
28
· Visningar
1 770
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar