Bjartur Fra Egilsstödum

Sv: Bjartur Fra Egilsstödum

Tack för tipset! Ja, just nu verkar det som att passen ligger långt borta, och han är ju en superfin fyrgångare likaväl.
Ska iaf kursa nu i helgen första gången med honom, och sedan blir det kurser som rullar på hela vintern. :)

Här är min Bjartur-avkomma.
Ha lite överseende med en LÅNG vila på tio månader. Han är inriden, ej töltsatt. Är under igångsättning nu och allt ser väldigt bra ut i dagsläget. Om man räknar bort kalaskulan till mage.

Klicka på bilderna för att se dem större!

Åh nu ser jag ännu mer fram emot vad som ska ploppa ut till nästa sommar...90 dygn idag:love:

Wow! Vilka fina bilder du har hittat på Iringur! (fast jag ser honom varje dag, så blir jag som nyförälskad när jag får se bilder jag aldrig sett förr:bow:)

Vad fin Odinn är! När är han född?

Liknande trådar

Hästvård När man söker på internet efter fång och hovbensrotation så finner man oftast tråkiga historier som många gånger slutar med att hästen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 993
Senast: Korven
·
Avel Kan börja med att tillägga att det här är ingen korsning som kommer att ske i första taget utan jag är bara allmänt intresserad då jag...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 752
Senast: CillaW
·
S
Islandshäst ...eller är det så att folk har svårare för att läsa islandshästens signaler pga att de uttrycker sig lugnare och/eller annorlunda...
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: sambaengi
·
Ridning Jag har aldrig tränat för ngn akademisk tränare, aldrig sett ngn rida akademiskt irl och inte ens pratat med ngn som rider akademiskt...
Svar
19
· Visningar
1 869
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka