Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
morgan tror inte jag så mkt på då det har ganska mkt travar stuk i sig.. tycker jag iaf..
Har annars provridit en travare/arab och den va mer som en kraftig arab.. hoppade som sjutton..
Vet inte om du är bekant med min korsning vbl/halvblod?
Om inte så:
Har en mycket trevlig korsning som ovan, en jättefin luftig trav och en bra galopp. Har mammans psyke och halvblodets gång och även en del extriört.
Bedömt med 38 p. som 7 månaders föl..ska visas till hösten igen.
Pappan är en icke godkänd,,,inte ens avelsvärderad hingst som ägs av en kompis till mig.
Han ska bli min nästa westernhäst.
Lite tunn på bilden..har växt en del nu och har tyvärr tappat lite..
[/IMG]
Tycker mitt stos storlek är alldeles perfekt så skulle nog inte välja något som ger smått, runt 165+ skulle vara perfekt. Har en valack också sedan tidigare som också han är av den grövre modellen av vbl travare som också känns alldeles lagom, jag trivs inte så jättebra på för nätta modeller av häst, känns inte så rätt för mig så att försöka få en lite grövre modell av avkomma skulle jag nog satsa på.
pappa 157 cm
morfar 162 cm
P.R.E. har vi varit inne på och kikat på en hel del. Har inte hittat någon ännu som faller mig i smaken vad gäller exteriören. Många är lågställda framtill vilket jag inte skulle vilja pröva till stoet då hon själv är det.