Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Startar en ny tråd om detta, eftersom jag inte hittat så mkt matnyttig info i andra trådar! Jag är KÄR i Espaniolan, speciellt...
Svar
8
· Visningar
5 563
Senast: Pepa75
·
Islandshäst vill veta va ni tycker om min sits vet att sadel inte är den bästa men va den enda ja hadde plus att de blev en kort tur är dock förra...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: cowgirl81
·
Islandshäst Någon som har någon erfarenhet av den här sadeln ?
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: fjodur
·
D
Islandshäst Någon som vet mer om honom och hans avkommor? Har googlat och hittat lite grann men vet inte hur väl det stämmer. Det som stått är att...
2
Svar
27
· Visningar
3 209
Senast: Kiickan
·
Islandshäst Hur dana vill ni ha era hästar? Fördelar och nackdelar?
2
Svar
22
· Visningar
2 292
Senast: Svalan
·
Islandshäst Finns det nån här som har en globus-sadel till sin islandshäst? Clic eller Gloi. Den som jag köpte min häst av säger att han ska ha 34...
Svar
15
· Visningar
1 595
S
Islandshäst Har ett islandssto som har så fruktansvärda humörsvängningar periodvis. Hon är i sig själv en väldigt känslig häst men ibland är hon...
Svar
4
· Visningar
921
Islandshäst Kjarni har tappat en sko och vilat i en vecka nu. Mina funderingar är om han ska få fortsätta att vila någon vecka och ta sin semester...
Svar
12
· Visningar
1 432
Senast: Joka
·
M
Islandshäst Hur länge tycker ni att man kan rida ett dräcktigt sto? Har ett sto som ska föla april/maj nämligen och jag vet inte riktigt hur länge...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Minning
·
G
Islandshäst Hej! Mitt sto är efter Dropi frá Midsitju. Jag vet typ inget om han förutom att han har mkt man. ( vilket många säger att min häst...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 328
Senast: Gullfaxi
·
S
Islandshäst Min pålla skadade sig i bakbenet för en vecka sedan. Det är inte ömt längre och hon haltar inte i skritt. Lite svullet bara. Tänkte...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Skuggabaldur
·
Islandshäst Nu behöver jag verkligen hjälp :crazy: För tillfället har jag en Mr Odinn sadel som jag köpte på island, och jag tycker inte om den...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Norrberge
·
I
Islandshäst Hur ska jag få mina jacsonboots att sitta kvar? Ska tävla i helgen så snabba tips mottages tacksamt!:idea: Usch vad jag är nervös för...
Svar
15
· Visningar
1 741
Senast: Michis
·
Islandshäst Hej! När brukar proppen för kommande år komma ut? Alltså, när får man veta tävlingarna år 2008? :d MVH Karin
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Karin87
·
Y
Islandshäst Hej Någonstans någon gång har jag läst om en lampa som man kan sätta fram på bogen på hästen. Har sökt efter detta men kan inte...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: Svalan
·
M
Islandshäst Hej. Letar ny islandshäst och funderar eventuellt på att köpa en unghäst. Är det någon som har tips på en bra sadel som hästen kan växa...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Michis
·
Islandshäst Hur många såna finns det?:confused: Jag tror ett av våra föl blir jarpvindott färgväxlare. Kul! :banana:, men skulle vilja veta hur...
2
Svar
29
· Visningar
3 044
Senast: Tira
·
Islandshäst Köpte ett Islandssto i vintras(Februari)nyimporterad och nyinriden. Hon var billig och hade ingen tölt, men jag fastnade för hennes...
2
Svar
27
· Visningar
3 044
Senast: Totola
·
L
Islandshäst Är det vanligt att föl utan vita tecken på benen ändå har vita hovar då de föds? Är fundersam för i år har båda mina föl vita hovar...
Svar
2
· Visningar
1 602
Senast: liliano
·
Islandshäst Hej! Vilka hästar ligger den här sadeln bra på? Har en Islandshäst med lång, rak och smal rygg. Vad tror ni? Kommer ni på någon annan...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: diny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka