Vindottfärgväxlare!!!

Sv: Vindottfärgväxlare!!!

Hon är efter Vidir frá Skaney. Fölet föddes en månad för tidigt så hon var miniliten men har växt mkt bra och är riktigt rejäl och fin nu:)

Ursäkta mig också, jag red en Skáney häst förut. Sleipnir frá Skáney u: Blida frá Skaney e: Elgur frá Holum, Sleipnir är född 87 och är numera bosatt hos Maria Berg. :D

Jättefint föl! Kul med en så annourlunda färg!

Ursäkta mig också! Sleipnir är en av mina stora kärlekar i hästvärlden!!!!! Red du honom under tiden som Lena hade honom? Han är fullkomligt underbar!:love:

Ok hur var han då?

Han var väldigt stor och grov såg ut som en liten nordsvensk :D , underbart snäll och väldigt härlig att rida. En utav mina favoriter på gården! Gick alltid fram överallt och tog det mesta med ro, men han är ju ingen ungdom precis :angel:

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka