KesoNeso
Trådstartare
Den var bra, hamna ganska högt på min lista.Inte så ny iofs. Men fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var bra, hamna ganska högt på min lista.Inte så ny iofs. Men fin!
Det är precis min älskade lilla Russeltrassel, jag kan inte lyssna på den utan att gråta. Samtidigt är melodin lite upbeat.Oh! Jag såg framför mig nu hur man kan göra ett bildspel efter texten i den sången Skulle nog ha bilder till det mesta……
Instagram har ett avtal för sin plattform därför kan det användas där. Tror det är begränsat också hur musiken får användas.Har startat en ny tråd om det men provar nämna det här också. Jag har gjort filmen så gott som färdig och ska bara lägga till musik, men där tog det stopp.
Har provat flera av era förslag på låtar och några egna också, men det går inte att använda dem då de är skyddade.
Jag laddar hem dem via apple music och försöker lägga till dem i iMovie där jag gjort filmen.
Är det någon här som vet hur man annars kan göra eller har jag sån otur att jag bara väljer skyddade låtar? Eller är de bara skyddade för att jag laddar hem dem via apple music?
Flera av dem vet jag finns att använda på instagram, så där är de ju inte skyddade?
Instagram har ett avtal för sin plattform därför kan det användas där. Tror det är begränsat också hur musiken får användas.
"Licensierat ljud är upphovsrättsskyddat ljud som finns tillgängligt i Instagrams ljudbibliotek och innehåller saker som musik, filmer, tv-serier och ljudeffekter. Allt licensierat ljud måste tillskrivas eller länkas till artisten och inkludera spårets namn."
Tyvärr är jag inte familjär med iMovie eller apple music för att kunna hjälpa där.