Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Är det någon som provat dem? Funderar på ett par men efter att ha läst här om andra billiga boots som visat sig vara kassa så tänkte jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 103
Senast: Sputnick
·
G
Islandshäst Hej allihopa där ute. Är det någon som ha ett bra tips hur man får ner en riktigt sommarfest islänning. Vore jätte glad för en massa...
Svar
17
· Visningar
1 631
Senast: Niela
·
L
Islandshäst Efter att detta ämne diskuterats lite i en annan tråd så tänkte jag att ni här på buke kan ge mig hjälp och råd! När vi satt igång...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: Lilla_My
·
I
Islandshäst Om man inte hinner fixa en tävlingslicens till den dagen man ska tävla hur gör man då?:confused: Jag har betalat in pengar för en...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: Eva_S
·
Islandshäst Premiär för mig och Kaela!!:love: Gick jättebra,fick 61% i det ena programmet och 64% i det andra!!:) Hon gick verkligen...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 217
Senast: Dressyr biten
·
Islandshäst Hej, mina två lösdriftsraringar är i beteshage nu. Den var överdimensionerad för fyra hästar o nu är det bara mina två kvar. Börjar...
Svar
17
· Visningar
1 542
Senast: islandforever
·
G
Islandshäst Ja, nu har jag börjat fundera lite... Gauti står ju i box på nätterna, men funderar på att byta stall till våren om ingen ridkamrat...
2
Svar
36
· Visningar
2 914
Senast: Sputnick
·
Islandshäst I helgen hade jag tur att få prova en Top Reiter bomlös av en av tjejerna i stallet. Jag satt genast otroligt mjukt & skönt samt att den...
Svar
11
· Visningar
3 822
Senast: diny
·
V
Islandshäst Hur ska man göra för att få sin häst att gå i ren tölt? Vi har kommit en bra bit på vägen.. men jag skulle behöva mer hjälp med att...
Svar
14
· Visningar
1 902
Senast: Landi
·
Islandshäst hej! har några frågor, jag och min kompis skall skaffa varsin islandshäst och undrar hur det är bäst att klippa hästarna? Vi vet ju...
Svar
3
· Visningar
1 345
Islandshäst Någon som vet hur många gångarter en islandshäst kan klara av? Min instruktör pratade om att det såg ut som "passolino", men finns det...
Svar
14
· Visningar
2 134
Senast: cristobal
·
I
Islandshäst hej. har ett 2 månaders föl, går tillsammans med sin mamma naturligtsvis samt ett sto till och en valack, har inga planer att skaffa föl...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: Toya
·
Islandshäst Hej! undrar vad för storlek man skall köpa på transportskydd? Skall man ha ponny el cob? oftast finns det bara st ponny. tack för svar:D
Svar
2
· Visningar
1 232
Senast: pemblan
·
S
Islandshäst Har precis köpt ett stoföl efter Jór frá Kjartanstödum (ue Bodi frá Gerdum), några som har avkommor efter Jór eller som har nån annan...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: HrafnKatla
·
I
Islandshäst hej. fick ett hingst föl i sommar, 2 månader nu.. nu undrar jag när ger ni dem första vaccinationen?? när sätter ni på dem grimma? när...
Svar
6
· Visningar
1 854
Senast: JennyD
·
Islandshäst Hej! Hur gör man så att hästen får bättre balans ?
Svar
8
· Visningar
1 672
Senast: Hasufel
·
I
Islandshäst Är det fler än jag som har en Mökkur-avkomma ? Jag har sett några mökkuravkommor och dom är allihopa väldigt lik min pålle i huvudet...
Svar
5
· Visningar
2 053
Islandshäst Jag vet ju att många som tävlar klipper sina hästar. Hittills har jag själv inte haft klippt häst under tävlingssäsongen, utan klippt...
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: icca78
·
Islandshäst Jag undrar ifall man kan ha vanlig hopp/dressyr/allround sadel på islandshäst om man nästan bara rider dressyr och hoppning på den ändå...
Svar
9
· Visningar
6 231
Senast: Lilla_My
·
C
Islandshäst Hej! Har efter noga övervägning, beslutat mig för att prova pelham, eller kimblewickbett vid uteritt. Behöver ett bett med ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: Tires
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg