läderboots från hööks 190 gram

Sv: läderboots från hööks 190 gram

Nu har jag beställt ett par Top Reiter Magic Boots!!! :D Hoppas de ska bli bra!!!

Det ska jag göra! :) De har faktiskt redan kommit, fast de är på posten och dom öppnar inte förrens kl 15...

*knapp*

Skulle inte köpa läderboots, tycker att dem är ren bullshit.

Satsa på ett par Top Reiter Magic, bättre finns inte :love:
Det är ingen vidare på g-boots eller. Kompisar har köpt g-boots och de har gått sönder på det ena eller andra viset efter bara några "användningar"

fått för mej att läderboots suger åt ser vatten o därmed bli tyngre om de blött o regnigt ute....? ;)

Här är TR Magic boots. Finns från 170-280g
5.1.30.jpg

Sådana har jag! Superbraa!!!:banana::bump:

Skriv och berätta hur de funkar när du fått hem dem!

Sådär, nu har jag testat dom på min ena häst. Dom satt som en smäck ;) hehe. Vred sig inte ett dugg utan satt där som satt hela ridpasset. Idag ska bootsen testas på min andra häst som har lite svårare hovar att få ett par boots o sitta kvar på. Ska bli mycket spännande.

Bra val!
Jag ÄLSKAR :love: mina TopReiter.

Jag testade G-boots i flera omgångar, men de gick bara sönder hela tiden- just pga att blyet sitter där det sitter.
Så fort han slog sig lite i ökade tölten så blev det hål på gummit, blyet böjdes och började peta ut ut bootsen...

Fast vissa älskar ju sina G-boots, det beror nog mycket på hur hästens hovar och rörelser är :)

Sen tror jag inte riktigt på att det blir så stor skillnad i steget bara för att blyet sitter bak. Inte som jag sett iaf :smirk:

Berätta vad du tycker om dina boots när du testat dem!

Sådär, nu har jag testat dom på min ena häst. Dom satt som en smäck ;) hehe. Vred sig inte ett dugg utan satt där som satt hela ridpasset. Idag ska bootsen testas på min andra häst som har lite svårare hovar att få ett par boots o sitta kvar på. Ska bli mycket spännande.

NU är jag helt säker på att det blir ett par sånna,tror de säljer sånna på en tävling jag ska på.

Har testat dom på min andra pålle nu. Som INTE kunde ha mina läderboots. Men dessa kunde han ha!! :D Sitter toppen!! Än så länge är ja super nöjd med Top Reiter Magic Boots!!!

Nu har jag köpt ett par top reiters jag med.Tur som jag hade fann jag ett par begagnade,hela och fina använda endast två ggr för endast 500!Nu måste jag bara se till och prova dem också!:D

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
910
Senast: Tuvstarr
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 221
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 800
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix