Dropi frá Midsitju

Sv: Dropi frá Midsitju

Ber om ursäkt för de gigantiska bilderna men jag hann inte ändra....

Ja har en valack som heter Mósi f.95 som är från Dropi.. haha han är precis som Gullfaxi, känner precis igen det där.. väldigt stor personlighet! Han går väldigt bra och traven är helt underbar 6,5 - 7,0 brukar vi få.. å tölten är klockren även dom andra gångarterna är väldigt bra.. tävlat lag-SM med honom. Han älskar att bada, typ springer å hoppar i vattnet, han gillar å göra kanonen haha

Haha, vad roligt å höra.. Ja min lilla kille är ju som sagt helt otroligt i psyket, men är man shyst mot honom är han de tillbaka... Roligt å se att vissa sker stämmer ihop med Dropi avkommerna..

Ja har en valack som heter Mósi f.95 som är från Dropi.. haha han är precis som Gullfaxi, känner precis igen det där.. väldigt stor personlighet! Han går väldigt bra och traven är helt underbar 6,5 - 7,0 brukar vi få.. å tölten är klockren även dom andra gångarterna är väldigt bra.. tävlat lag-SM med honom. Han älskar att bada, typ springer å hoppar i vattnet, han gillar å göra kanonen haha

Har du ingen bild på honom..?? Roligt å se

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 265
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 792
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 349
Senast: Acto
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar